Ja jeg går i Lyngby Taarbæk og vi skyder i øjeblikket i Nærum, da vores baner har været under istandsættelse i flere år men når de nye baner bliver klar, må vi skyde med 357 Magnum, så det glæder jeg mig til. Banerne bliver klar til foråret.
Ville personligt også gerne prøve Magnum 44 special. men nok ikke mange klubber som har faciliteter til den slags.
Ja jeg går i Lyngby Taarbæk og vi skyder i øjeblikket i Nærum, da vores baner har været under istandsættelse i flere år men når de nye baner bliver klar, må vi skyde med 357 Magnum, så det glæder jeg mig til. Banerne bliver klar til foråret.
Ville personligt også gerne prøve Magnum 44 special. men nok ikke mange klubber som har faciliteter til den slags.
Magnum .44 er ulovlige i DK. Max kaliber for pistol er 9mm (.38 og .357 inkl.)
Jeg synes personligt vældigt godt om CZ 75.
En 1911 i 9mm er for tam, imo, når man har prøvet den i .45.
.44 Magnum er sjov, at skyde med, men det er dyrt og det tager et stykke tid før revolveren er i skydeposition igen. 😀
Colt 1911.. ❤
#1 Har ikke læst dem alle, men jeg skyder i Birkerød, og der må vi skyde med mere eller mindre alt både inde og ude 🙂
Jeg bor selv i Lyngby, så kunne være vi skulle gå ud og skyde en dag?
Jeg/vi (min far og bror) har et utal af pistoler, hvor den fedeste nok er P38'eren.
Min P 85 Ruger var også for kort
der var for mange år tilbage en årlig "kvota"
på antal våben der måtte være kortere end de 210 mm
(sigtelinie/total længde) - min var noget for kort.
(tidligere officers sidevåben)
kunne ikke få lov til at skifte klub med den, så den
blev solgt til udlandet,var ellers en lille handy en - god til
"når zombierne kommer" ;)
Nu er jeg godt kørende med HK USP 9 - men kigger da Beretta/SIG - når jeg finder nok finanser til det :)