reklamationsret?? expert..

Diverse d.  13. december. 2015, skrevet af thias-
Vist: 965 gange.

thias-

Superbruger
Tilføjet:
13-12-2015 22:37:43
Svar/Indlæg:
396/229
Hej hwt

Jeg har haft nogle besynderlige oplevelser med expert.

Jeg købte sidste år en toshiba bærbar, da den var i stykker i løbet af den første dag fik jeg en ny, og en ny igen dagen efter..
efterfølgende har pc´e været til reparation flere gange første gang fordi jeg gik ind for at re-etablere systemet via deres egen guide hvilket medførte en komplet wipe af alt.
næste gang fordi touchpad`en skallede af der medførte at musen var ubrugelig
tredje gang igen med musen, samt at denne gang fik jeg at vide at det var min skyld at jeg havde ridset den med vilje.
fjerde gang var lige efter reparation, da reparatøren ødelagde højtalere og bundkort..
har nu skrevet til expert der siger at det skal være den samme fejl flere gange i træk for at jeg kan få ophævet købet.. jeg har skrevet til forbrugerombudsmanden der har kostet mig 100 kr for at starte sagen og som vil koste mig yderligere 400 kr for at køre sagen..
jeg har fået at vide at jeg skal prøve at finde en løsning selv med expert men dette har ikke lykkedes da de er hverken til at hugge eller stikke i..

hvad ville i gøre i mit sted??? ideer er meget velkomne for jeg skal give svar til ombudsmanden..

på forhånd tak..
thias-

Superbruger
Tilføjet:
13-12-2015 22:46:48
Svar/Indlæg:
396/229
Hej igen

Jeg har lige brugt pc´en i de sidste 15 min og musen driller stadig med at den sidder fast og den er nyformateret så går ud fra at det er musen??
kaldes det for en periodisk fejl eller hvad når den virker nogle gange

Kadett87

Superbruger
Tilføjet:
13-12-2015 22:56:36
Svar/Indlæg:
773/65
Prøv at læse dette:

http://www.forbrug.dk/Artikler...

Sven

Superbruger
Tilføjet:
14-12-2015 06:43:50
Svar/Indlæg:
3661/82
Det skal ikke vaere den samme fejl flere gange i traek
det skal bare have rimelgi tid og antal forseog.
i dit tifalde vil jeg mener det er overstaaet saa tag paaen kontalt til forbuger raadet

expernte/fona og alle de er og fru jensen butikker yder den mest klamme service og reklamationsret haandtering.

Nittenti

Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2015 11:21:25
Svar/Indlæg:
1495/34

Du skal beskrive præcist for Forbrugerombudsmanden

- hvornår du har købt den bærbare

- hvor mange gange den er ombyttet (datoer - og hvorfor)

- hvor mange gange den har været til reperation (datoer og hvorfor)

- og hvad der er galt nu

Har du dokumentation på indlevering/modtagelse efter reperation/ombytning, så læg kopier ved

Og så ville jeg gå ned i Expert, bede om at tale med en chef og fortælle ham/hende at, fordi de ikke overholder købeloven med hensyn til reklamation, så har du har klaget til Forbrugerombudsmanden.

Det er ikke sikkert de gider, men du kunne også kontakte Ekstrabladet og høre dem om de vil hjælpe. Sjovt nok, så ændrer de fleste butikker som Expert pludselig holdning når EB er indblandet