Okay, og 1440 er det værd? 🙂
Vil i mene 750 watt er nok, eller skal jeg op i 850?
#7 kan du ikke linke til test der viser den påstand ?
Jeg har personligt oplevede det modsatte.
helt sikkert 980 ti, men ellers, så behold dit 980 og vent til næste generation.
SLI er ikke optimalt, imo.
helt sikkert 980 ti, men ellers, så behold dit 980 og vent til næste generation.
Det er temmelig meget optimalt - der vil altid være afvigelser, men undskyldningen om det ikke er "moden teknologi" er ugyldig da, det knap er et årti gammelt. Teknologien er der, det er bare spiludviklerne der skal benytte den.
Det er temmelig meget optimalt - der vil altid være afvigelser, men undskyldningen om det ikke er "moden teknologi" er ugyldig da, det knap er et årti gammelt. Teknologien er der, det er bare spiludviklerne der skal benytte den.
Ja teknologien til selvkørende biler og el-biler er der også, men hvor udbredt og understøttet er de?
SLI er fedt i princip, men næppe optimalt. Du ser sjældent 100% GPU forbrug i ALLE dine spil. Fx Fallout 4 mangler sli optimering, det er bare en ud af mange.
Det er ikke op til os to at diskutere. Det handler om at give trådens ejer indsigt i, hvorfor folk siger som de gør. Er det begrundet eller ej.
Og så syntes jeg også det er fedt med flere kort, ligesom jeg også syntes at en v12 motor der løber med 10.000rpm er fed. Så kan det godt være det er mere økonomisk med en 4cyl, det er bare ikke det samme.