Ny Bruger
Tilføjet: 21-12-2015 18:47:33
Svar/Indlæg:
46/6
Glædelig jul Hwt folkens!
Jeg står og skal bygge min egen gaming computer her efter julen. Jeg skriver herinde, for at høre om jeg begår nogle fejl eller kan gøres billigere/bedre osv.. Mit build ser således ud:
Det skulle gerne være det.. Håber at høre fra jer! Tak for hjælpen. Skal siges, at det min første gang jeg skal bygge computer og har heller ingen erfaring med pc, delene.. osv. 😀
Umiddelbart kan jeg ikke finde noget galt med dine valg. Dog tror jeg det valgte bundkort er et "low-end" board, som du ikke kan få det vilde OC ud af. Eventuelt et "Z" board istedet.
Også ville jeg selv foretrække en Cooler Master 212 evo som køler. Eller egentlig smid lidt flere penge også få en Noctua/Be quiet eller lignende. Det er min erfaringen at udgiften fra 250-4/500 kr. virkelig kan betale sig, når vi snakker kølere
Ny Bruger
Tilføjet: 22-12-2015 11:22:08
Svar/Indlæg:
46/6
Jeg har kigget på de kølere i har anbefalet. Nu kan det godt være jeg spørge dumt, men jeg kan ikke se at de passer med en socket LGA 1151, for de hedder kun 1150. Det skal vel være det samme for at det kan passe? :)
du skal have en noctua NH-D15 som passer til LGA 1151. kan godt være det er en dyr køler, men jeg har selv købt sådan en, hver gang jeg skiftede bundkort og cpu ud. dyr ja, men når du har købt og monteret vil du være glad for løsningen de næste mange år.
Ny Bruger
Tilføjet: 22-12-2015 11:46:25
Svar/Indlæg:
46/6
okay tak. Der stod bare ikke at den fittede med LGA 1151 på andre hjemmesider som solgte den, selvom det var den samme vare. Så jeg blev i tvivl. Jeg vil så købe denne her noctua. 🙂
Men jeg har ikke rigtigt styr på hvad der er bedst i forhold til prisen osv.. men nogen der kan hjælpe med et godt bundkort til 800-1000kr ? jeg kan ikke se forskellen, udover design, socket og pris.. 😀