Hopper lige lidt med her. Faktisk er det også noget jeg er i tvivl om. Kører med en 850 evo M.2, og fusker lidt med tanken om en 950, men mangler som dig bruger feedback.
Jeg havde en Samsung XP941 i min tidligere Workstation. Jeg syntes ikke der var den store forskel fra en alm. 2,5" SATA. Jeg har en 256GB SM951 på vej, da min lenovo X1 Carbon "kun" kom med en 180GB Intel-et-eller andet. Min Carbon kan desværre ikke boote med de nye NVME-diske, ellers havde jeg købt sådan en. Da Carbon´en er min eneste maskine, tænkte jeg "Hvorfor nøjes??" Og så kan jeg sætte den gamle over i testmaskinen 😀
Jeg har en Samsung SM951 SSD M.2 2280 NVMe- 256GB med Windows Og en Samsung 850 EVO SSD - 500 GB som lager Dagligt brug er der ikke meget at mærke Men flytter jeg filer mellem dem er fart på 🙂 Der er ikke noget software til SP951 fra Samsung ☹ Der er en test af dem i mit billedgalleri
Du har en 100 Mbit linje. Du hurtigt begrænset. Ssd kan langt mere end det.
Om word bruger 4 sekunder på starte eller 1 sec. Betyder intet...
Lidt eje en Audi r8, hvor kun maksimal må kør 130km/t, det kan næste tag i 2 gear. Du for aldrig brug for mere end 140 HK... Resten er bare blære effekten.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 26-12-2015 20:48:37.
Du har en ssd, så vil opleve 100 mbit sætter begrænsninger. Du vil ikke få noget ud af det køre med hurtig pt. Over tid, opstart tid og videre falder vildt kan svare sig.
Jeg har ssd og nvme men i en anden opsætning end de fleste...
Jeg har testede med ssd og m.2 i boot og der er på mit bundkort ikke den store mærkbar forskel MEN der hvor jeg virkelig oplever forskellen er ved loadtider ved spil.
Jeg gør en stor del i arma3 hvor der er en del data der skal flyttes hele tiden.
Der kan jeg virkelig mærke M.2 disken over SSD...
SOm du nok har luret køre jeg system på en ssd og mit spil på en M.2 og for pokker det virker<!!"