Det er da i hvert fald dokumenteret. 😳
Fed idé med goldnugget! Jeg blev i hvert tilfælde MEGET interesseret, da jeg så de gamle avisudklip og guldklumpen og følte jeg var klar til at komme med på enhver drengedrøms cowboyeventyr.
Men... Hvor hulen blev eventyret af? Guldfarven er der, ja. Den er også gennemført smukt i spil med det sorte. På ydersiden.
Men er man guldgraver, så skal man vel også have lov til at grave lidt ikk' ? Jeg havde håbet kabinettet var et "skattekort, med gamle avisudklip" og kabinettets rude var en grotteindgang til skatten, hvor man kunne skimte en rigtig guldklump (Gerne i samspil med bling bling hw).
Jeg forstår din stolthed over dit flotte arbejde, men jeg er også tilbøjelig til at minde dig (#0) om din mantra - Less is more. De mange billeder er FOR mange. Det kunne klæde synligheden med 5-8 billeder.
Tak for at vække drengedrømmen om at være guldgraver! Jeg håber du graver endnu en guldklump frem i det nye år 🙂
14
Partypopper
0
Fedt lavet og fin ide.
Alt for mange billeder. Dit arbejde drukner i at der er så mange billeder med næsten samme vinkel at man opgiver at kigge på dem.
Når jeg laver en "stor" casemod update, så har jeg måske 20 billeder. Prøv at gør så ingen af dem er af den samme del, bare fra en anden vinkel, med mindre der er noget helt specielt du gerne vil vise.
Og nu kommer så det åbenlyse spørgsmål:
Hvorfor i alverden har du smidt et mini itx bundkort i så gigantisk et kabinet hvis du gerne vil køre efter "less is more" ?
Jamen det er da et fint projekt og fint resultat. Jeg forstår bare ikke helt idéen. Hvorfor lave noget visuelt for at gemme det væk, hvis altså ikke det har en særlig funktion. Har jeg misset noget? 😉
Ellers enig i #14 🙂