a.Navn: LAN-Party Laptop 2015 - Portable High-end Gaming Case Mod
b.Beskrivelse af Case Mod:
Idea Til mit "LAN-Party Laptop 2015 - Portable High-end Gaming Case Mod" vil jeg bruge en Aluminiums Kuffert, som jeg vil lave nogle huller i så det er muligt at køle det Hardware jeg planlægger at installere. Jeg vil bruge nogle Cooler Master Case Fans for at holde mit Case Mod ned kølet og til at få det til at se "COOL" ud. Måske jeg også vil bruge nogle Cooler Master Ultra Aurora CCFL Lights til at oplyse mit Case Mod det kunne nok se ret "COOL" ud.
Aluminium Kuffert - WISENT TOOLBOX ORGANIZER
Hele ideen er at have en ret kraftigt PC, som ser ret "COOL" ud og som nemt kan transporteres til et LAN-Party, det er også vigtigt at alt hardwareen kan transporteres godt beskyttet i kufferten.
c.Introduktion:
Nogle billeder af mit Case Mod.
d.Cooler Master Hardware setup:
Billeder af det Hardware setup jeg har brugt til mit Case Mod.
Til at køle prozessoren har jeg brugt en be quiet! SHADOW ROCK TOPFLOW CPU Air køler sammen med en Cooler Master 120mm Blue On/Off LED køler for at det skal se lidt "COOL" ud.
be quiet! SHADOW ROCK TOPFLOW CPU Air Køler - Understøtter den gamle Socket 939
Tja, prisen bestemmer man jo lidt selv alt efter hvad man ønsker at bruge af hardware. Men selve kufferten kostede ca. 250 kr. hos Bauhaus, man kan også få nogle i Jem og Fix nogen gange, som er de samme som Harald Nyborg også sælger. Der findes også meget dyre Flight kufferter, men dem holder jeg mig fra. Jeg bruger som regel det gamle hardware jeg har når jeg bygger en ny PC. Men da jeg har lavet en del Case Mods så havde jeg ikke så meget liggende lige nu derfor kom der jo bare noget helt gammelt jeg slet ikke regnede med at komme til at bruge igen i kufferten. Det var nu mest fordi jeg skulle have Case Moddet færdigt fordi det har været en del af Cooler Master Case Mod Contest 2015, som et "Scratch Build" det vil sige man bygger uden et af Deres kabinetter.
Lækkert lavet, men der er da ikke meget high end end over det hardware.
Jeg lavede nøjagtig samme mod dengang et geforce 2 var "the shit"... Men seriøst, det hw er jo mere end outdated.
Ja, bundkort og grafikkort er noget man ikke kan bruge til et LAN-Party længere. Men jeg har jo bygget det med dele af et Motherboard tray, så er det meget nemt senere at skifte til et nyere bundkort og grafikkort.
Byggede det til Cooler Master Case Mod Contest 2015, som et "Scratch Built" det vil sige man bygger uden et af Deres kabinetter.
Men det kan godt køre, som det er nu fik også lavet en lille video https://www.youtube.com/watch?... hvis I ikke fik set den. Så kan jeg jo spille lidt gamle spil med den, som den er nu.
Ville nu gerne opgradere den, men det koster jo nok "kassen". Har med vilje ikke lavet hul i låget på kufferten, fordi jeg ikke ønsker alt for mange huler i kufferten, det gør den er mere "Protable" med hensyn til regn og støv.
Man er nød til at åbne kufferten under brug for ellers bliver den for "HOT", men det gør nu heller ikke så meget. Kan godt li det hele virker lidt kompakt og at hardware er beskyttet i kufferten.
Fint build. Selvom det nu godt nok er gjort en million gange efterhånden.
Husker selv da jeg lavede et system i en kuffert, for over 10 år siden. Er du sindsyg det skum i kufferten holder godt på varmen 😀 Med låget lukket kunne det holde en pizza ovenpå godt lun 😀