hej som skrevet søger jeg en bærbar som har et stærk yder siden. syntes jeg så en gang en som var pakket ind i gummi. eller sådan noget. nogen der har en ide til nogen meget stærk nogen ? den skal køre med xp 32bit eller win 7 32bit så skal ikke være nogen monster maskine
Tror det er Panasonic toughbook eller dell rugged bærbare du tænker på. De kan satme holde, men koster. Sjældent kan de findes på dba, ellers findes de brugt på eBay.
så den på et værksted en gang og har lige tabt min på golvet ude i værkstedet nu så det er 2bærbar der er død på det. men 20k er for meget :) måske er der nogen bærbar man kunne købe et cover eller noget til hehe ??
Jeg havde en HP NX9420 som min gymnasiebærbare, desværre valgte jeg en i 17", som bare var for stor. Men jeg tabte den i hovedhøjde, den ramte først en stol og så gulvet. Der var ringen skramme/ridse i den og den fungerede upåklageligt! Som du kan se, koster de ikke en skid mere i dag. Der er hellere ikke det vildeste software i dem. Men du kan godt finde nogle udmærket Core Duo til dem, kan huske min T2500 havde rigeligt med kræfter den gang :)
afhængigt af hvad du skal bruge den til? hvis du kan, så smid en skrammel pc op på væggen med en skærm, dæk skærmen til med noget plexi, køb et billigt tastatur mus og dæk med madfilm
afhængigt af hvad du skal bruge den til? hvis du kan, så smid en skrammel pc op på væggen med en skærm, dæk skærmen til med noget plexi, køb et billigt tastatur mus og dæk med madfilm
skal meget gerne være lidt mobil med den. men tror bare jeg finder en anden bærbar :)
Hvis du kan leve med den ikke kan holde til at ryge i jorden eller væske men næsten alt andet så kunne du prøve at se på ThinkPad T model. Måske en brugt t420 eller t430 kunne være noget for dig?: http://www.laptops.dk/index.ph...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Mr. WoLF d. 03-01-2016 19:14:34.