Wow, ville man gerne have fat i... Meen den kan vist ikke retfærdiggøres til den pris. Det positive er jo så at prisen vil kun falde på den teknologi, så der går ikke lang tid før man kan retfærdiggøre det køb.
Uhm, hvorfor? 120 Hz giver en fordel i ALT hvad man laver foran skærmen. Det er f.eks. meget lettere at være præcis i redigeringsprogrammer og lign, da musen er den hvor den skal være og ikke hakker rundt som på 60 Hz.
60 Hz har aldrig været nok til at levere et helt flydende billede, folk har bare vendet sig til det.
#7 Specielt excel er SÅ meget bedre med 120 Hz fremfor hakkende 60 Hz. Det forklarer hvorfor jeg ALDRIG kan ramme den rigtige celle.
Spøg til side, men.. "meget lettere at være præcis i redigeringsprogrammer"? Fordi "musen er den hvor den skal være"? Fordi at det "ikke hakker rundt som på 60 Hz"? 😲
Bevares, du vil få mere flydende bevægelser når du flytter rundt på dine word-vinduer, men musen ved altså godt hvor den skal være.
Min pointe er at en 120 Hz skærm nok ikke er udviklet med henblik på at din mus ikke længere skal være forvirret, men nok nærmere til situationer hvor du ikke vil have at hele billeder "hakker rundt som på 60 Hz" - f.eks. spil.
#8 Nu er der personer i denne verden som har et andet behov end dig. Der bliver lavet computere og udstyr som kan andet end at spille og lave office....
Jeg tror også man skal tage denne skærm som et eksempel på hvad Dell har i horisonten af udviklingen.
Håber på der snart kommer flere OLED skærme på markedet. Så bliver det spændende at se om de har løst burn-in problemerne som rygterne vil vide at LG har haft med OLED, hvilket er grunden til vi ikke har set PC skærme med OLED endnu.