1# det er ingen hjælp at linke til en bunke blandede bolcher og bare sige han skal holde sig fra energon... 0# Evga laver fine psu's til prisenog bliver anbefalet tit.. Og den 2# linker til ser også fin ud, den er også produceret af seasonic hvilket absolut er et plus i min bog. Har vel bygget 30 maskiner med seasonic og de virker bare. For at få mere for pengene kan du købe andre mærker som feks xfx der har seasonic indmad men bare billigere end seasonic's egen. Men inden du bestemmer dig så læs lige review fra et af de store sites der har udstyr og viden til at teste ordentligt, jeg tjekker altid hos jonnyguru.com fa han kan sit "shit", og så er han skide sjov og fuld af pis
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 08-01-2016 02:55:12.
Corsair dyrere serier er gode, men billige value-serie har jeg ikke god erfaring med. Ved ikke lige, men jeg har kun de udgåede modeller af Corsair mellemklasse Strømforsyning.
Antec er også godt, men den larmer en del, så den ikke glad for køre med mere end et gfx kort afgangen. Til gengæld for du en 80+ Platinum energi mærke.
svært finde en god strømforsyning, når ikke skriver nogle krav til den. køre med 2 grafikkort ? skal den være energi-mærket med 80+ sølv eller bedre? hvor mange watt forventer du cirka, at bruge i timen ? osv...
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 08-01-2016 10:23:16.
#8 der er ikke noget er hedder bedste når det kommer til hw. Al ting er en smags sag, og i nogen tilfælde kan man komme ud for et brand bare generelt er dårligt, hvor andre ingen problemer har haft med dem. Og som jeg skriver, og som du quoter til, så har du ingen info givet os at gå ud fra, der står intet om hvad dit system indeholder. Det eneste vi kan se er at den må koste mellem 5-700kr og skal være støjsvag.
hmm.. tjaeh, det kan være mange ting, lige fra 90w til 920w
1. hvad for noget hardware har du, evt udfyld din profil 2. må den være modulær 3. er der nogen mærker du er gladere end andre 4. hvad for en energi mærkning skal det være, hvis overhovedet nogen?