Hej jeg ville høre om der er nogle der ved, hvad for et spil man får flest point i, lige nu spiller jeg online,,,,heroes vs villains, synes det går noget sløvt til med point, selv om man vinder, og får super score.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af busser d. 09-01-2016 21:43:14.
Okay takker, man skal godt nok spille meget for at få de ting man kan købe, ved så ikke om hvis man køber den helt store pakke, at man ikke behøver det,
Det har altid været et problem med Battlefield serien synes jeg. Jeg har i både 3'eren og 4'eren droppet at være sniper fordi jeg bliver så gal over at skulle spille timer efter timer for at få den riffel hvor man rent faktisk kan ramme noget på afstand. Og ligge der og ramme en modstandssniper som ikke dør men han nakker en i eet hug fordi han har den store riffel - det bliver jeg så arrig over.
Det er desværre deres koncept og det er ikke særligt fedt synes jeg. Star Wars er dog sjovt også med begynder blasters og jeg har i flere tilfælde gået tilbage til den fordi de større var bedre på nogle områder men dårlige på andre.
Ved ikke om Pay2Win er så udbredt med Battlefield. Det er det jo nok hvis man skal spille 10000 timer før man får de rigtige våben eller alternativt betale "et mindre gebyr" og få dem med det samme...
#8 Så er det jo at man ændrer sin spillestil fra at ligge langt væk og prøve at få dem med bedre våben, til at være en aktiv snigskytte som bevæger sig tættere på målene. Men så vidt jeg ved er der ikke nogen 1 chest shot kills rifler i bf4, så det handler mest om præcisionen, og det er vist helt evne betonet. Man kan ikke kalde bf4 for p2w, da våbene er ret balancerede.
Kan godt se problemet, nogle gange møder man bare hele tiden en som mejer en ned, uden man kan gøre noget, efter som har har alt muligt 🙂 men jeg har lige købt et kort til 7000 poing, skulle gøre mit aim mere roligt, men hvad har i købt ind til videre, tænker mit næste må være at jeg kan skyde længere, uden at den bliver for varm 🙂 🙂 🙂