#1+3+4 Engineer giver rocker mange points.
Det er bare om at være 2 i en kampvogn eller en pansret mandskabsvogn, skiftes til at reparere lortet. Ja så er du nærmest u-stoppelig, får masser af kills + points fra Engineer.
Kills er aldrig den hurtigste vej til points i BF det er klart de andre ting uden om som objectives osv hvor der er mulighed for gode point og hvis man spiller i et squat hvor man koordinerer tingene lidt går det endnu hurtigere. :yes:
Ved at bruge combat medic field upgrade, kan man både få adgang til to medic bags og hurtigere revive. To medic bags kan give mange heal points hvis de er placeret strategisk korrekt.
Du kan revive med 25 % og få 25 points. Det hedder "nub revive" - hader dem. Men du kan også oplade dine defibrillatorer indtil du hører en biib lyd. Det giver 100 % revive og 100 points. Det tager lidt tid at oplade, men det er en del kortere når man anvender combat medic.
Og nu skal jeg have lov at spille smart: Jeg er #1 reviver i DK, #21 world wide. Jeg har også en account hvor jeg er #2 SPM i DK - den første er en cheater 😛 ❤ ❤