Proshop er helt væk, fik kontakt med dem de siger så at jeg skal betale pengene.
Til de er betalt er alt min garanti på alle mindre aldrig dele slettet samt min bruger blockeret og kan ikke handle hos dem til betalingen er gennemført godt det eneste jeg har fra dem er mit kabinet..
Så må de have slettet den, lavede via mail så kan ikke "følge det"
Lavede den ikke via mail men trykkede "Post and verify yourself with" også email...Så må de have slettet den, lavede via mail så kan ikke "følge det"
Hvabehar? Lavede du en trustpilot anmeldelse via mail? Det har jeg aldrig hørt om. Du burde kunne logge ind på trustpilot og finde din anmeldelse. Hvis den er taget ned så får du besked på mail.
Der er alt for meget i din historie der ikke giver mening 😢
Gik ned i proshop snakkede med dem de undskyldte mange gange over deres fejl fik pengene retur igen på varen (Hade betalt dem)
Og deres grund til og ligge på og at de intet vidste når man snakkede med dem var fordi de sagde at det ikke var en direkte sag så derfor var det kun ham der sad ved rma afdelingen som vidste noget om sagen.
Dog så har jeg stadig ikke nogen garanti på mine produkter mere hos dem har kun direkte via producent så det godt at jeg ikke har tingene mere..