Hej derude, min vens svigermor skal igang med at lave en lille virksomhed, hvor hun vil starte i det små. Hun skal bruge en computer til Photoshop billedredigering, ved nogle ville sige mac, men det skal være Stationære Computer, men hvor stor skal den endelig være, den skal være samlet, ville mene at den skal have 16gb ram, måske mere, men ellers har jeg ingen ide til hvad hun skal købe, ik andet end ram, og der kommer w 10 på 🙂 håber du kan linke til computer, eller hjælpe lidt tak 🙂
#6 kom frisk med bud til #0 og ikke mig. Hvis 5820k mange W der skal køles og der står måske en god lukket vand. Luft kunne måske være en mugen 4 pcgh.
Jeg bruger PS hver dag og mit bud er en I7 16gb ram og en ssd I7 pga hyper threading 16gb ram fordi 8 er for lidt til store billeder og lag og 32gb er overkill ssd fordi livet er for kort til at vente 🤡
Jeg har prøvet at bygge en her https://www.komplett.dk/komple... Så her kan man skifte ud, jeg har så lavet lidt om som i kan se på de forskellige link, men er det GFX god nok endelig, og hvad synes i om de forskellige hardware.
Hvis jeg giver imellem 315.kr-385.kr om det kan betale sig, ved jeg ikke, så ville lige høre om det er fint nok med det bundkort der er med, eller skal man give lidt ekstra.kunne være et bundkort har noget det andet ikke har 🙂
Jeg havde nok valgt den billigste, der er ikke den store forskel. Så længe du ikke overclocker eller har brug for raid, så er et b85 et ganske fint bundkort.
Jeg er fint tilfreds med konens b75 og en i7 2600, det kører altid problemfrit :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af keld43 d. 15-01-2016 15:33:48.