Det er os dumt at smide 1000-1200kr. mere for sådan en skærm når man alligevel ikke bruger de funktioner til noget og når valget på skærmen her er hen af hvor det er, er det fordi den køre 2560x1440 @ 144Hz, hvilket de fleste andre skærme ellers ikke gør, jeg har ikke lyst til at blive ved med at være i 1920x1080 oplysningen, kunne godt tænke mig at prøve en UHD oplysning 🙂
#6 jeg har kigget på den og er ikke interesseret i den, da den ikke har nogen særlig muligheder, det er FreeSync modellen du linker til der ikke g-sync modellen som er Acer Predator XB270HU og som koster 5.2xxkr. det er en skærm på en fod, thats it, med meget begrændset tilte funktion, der skal være hæve/sænke mulighed i skærmen, den var ellers en jeg godt kunne ha haft fundet på, hvis det ikke var på grund af det med den ikke kan justeres en skid i højden og kun har meget begrændset tiltefunktion som er med et aluminiums beslag der er skruget fast i en hærdet pladsbase, som knækker/går i stykker nemt under f.eks. transport, den skærm er rent minuser i min bog 😕
Et side spørgsmål til jer alle sammen, er 3200kr. incl forsendelse en god eller dårlig pris at give for et gtx 980 4gb (Inno3D) 🙂?
#14 Ved du om Computersalg tillader det ? 🙂