Test: Sharkgaming Mighty Shark Prestige

Litteratur d.  06. februar. 2016, skrevet af Renissen2
Vist: 19914 gange.

Renissen2
 
Senior Skribent
Tilføjet:
06-02-2016 08:00:00
Svar/Indlæg:
2045/273
Vi tester Sharkgamings bud på en Gamer PC med tidens hotteste hardware.

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
KHisdaKing
 
Nørd
Tilføjet:
06-02-2016 11:44:58
Svar/Indlæg:
97/2
nu hvor de har gjort så meget ud af kabinettet osv, så syntes jeg det er lidt ærgeligt man ikke vælger blå ram, finder en håndfuld sleeved extensions til kabler osv, det ville gøre det hele meget mere fuldendt


The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
06-02-2016 11:53:13
Svar/Indlæg:
4741/1690
#1

Det kunne være en opfordring til SharkGaming...


CDCRenegade
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
06-02-2016 11:57:10
Svar/Indlæg:
1919/73
#1 Du har fuldstændig ret -

Det er de små detaljer der giver forskellen på det ordinære og så det fede gear.



Renissen2
 
Senior Skribent
Tilføjet:
06-02-2016 13:29:17
Svar/Indlæg:
2045/273
#1 + #3

Det med at RAMmen er RØD er nok fordi SharkGaming kun bruger G.Skill Ram som fås i rød og blå. Når og hvis man skal bestille sin SharkGaming PC er det muligt at vælge Sleevede kabler i Hvid så de følger temaet og RAM kan også leveres hvis man snakker med dem om det Det kunne det da vi testede den hvide haj sidste år. 🙂


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Renissen2 d. 06-02-2016 13:29:49.


busser
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2016 14:47:22
Svar/Indlæg:
1626/507
Når du giver prisen 4 og roser den, har du så prøvet selv at finde hver hardware, og se hvad du selv kunne købe dele til, og så sammen ligne deres pris, ved at man får montering og noget moddet kabinet, men tænker mest på hvad man selv kunne købe denne pc for, kontra deres pris,,,,


busser
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2016 14:50:36
Svar/Indlæg:
1626/507
Nu er jeg ikke et brokke hovede, men at give den 5 i Design/Layout , giver ingen mening, som den anden skriver med de kabler, og farverne er jo helt væk,,,tror ikke han har gået på Design skole, og har føling hvad farver der passer sammen, kender du ham personligt 🙂


Temp
 
Overclocker
Tilføjet:
06-02-2016 15:32:24
Svar/Indlæg:
196/5
Det er dælme en potent maskine, jeg kan godt lide at det er kvalitetsdele hele vejen rundt og man lige er gået skridtet videre og har lagt Shark Gaming ind som boot skærm, men de ram skal altså være hvide 😛

Fin anmeldelse


muggs
 
Overclocker
Tilføjet:
06-02-2016 15:57:27
Svar/Indlæg:
118/1
Lækker maskine.
Men vil også mene at en maskine i den prisklasse kræver noget bedre finish på monteringen. Kabler skal sleves og stripses, så de sidder super stramt, og ikke bare ligner noget tilfældigt juks.
Og de LED strips der, sidder heller ikke specielt flot. Og så ligner de 100% dem jeg har købt til under 10 kr. på ebay, som forøvrigt virker uden problemer på 3. måned, så ikke noget ondt om dem, men i den prisklasse, kunne man nok finde noget andet 🙂


MichaelH
 
Overclocker
Tilføjet:
06-02-2016 16:01:54
Svar/Indlæg:
154/0
I gør altså for meget ud af at fedte for SharkGaming, når I giver den så høje karakterer og ikke giver ris for de tydelige designmangler, som maskinen lider af. Efter min mening burde I være mere objektive... Får I ekstra betaling for kun at nævne de gode ting?


The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
06-02-2016 16:51:21
Svar/Indlæg:
4741/1690
#9
Nej vi får ingen betaling for at teste deres produkter og har aldrig fået det fra hverken SharkGaming eller nogen anden producent!

#5
Nej, vi undersøger ikke hvad hver enkelt hardware stump kan købes for - vores vurdering går på en komplet samlet PC, det er jo ikke alle som magter, af den ene eller anden årsag at samle selv.
Det ville jo svare til hvad koster en fabriksny bil - og hvad koster den i reservedele, hvis du selv vil samle den.

#6
Design kan aldrig være objektivt! - det er et spørgsmål om hvad den enkelte synes om hvad der er pænt, smart.
Nogen synes at en Golf GTI er flot og andre synes den er kedelig - det samme kan siges om kabinetter osv...



The Boss


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af The Boss d. 06-02-2016 16:54:12.


MichaelH
 
Overclocker
Tilføjet:
06-02-2016 20:43:14
Svar/Indlæg:
154/0
Så er det jo, at det undrer mig, når I ikke revser dem for systemets mangler?


Renissen2
 
Senior Skribent
Tilføjet:
06-02-2016 21:39:30
Svar/Indlæg:
2045/273
Alle ledninger er skam stripset fra SharkGamings side, så ikke noget at udsætte på det Jeg fik maskinen leveret med kun et grafikkort isat og der var ingenting at udsætte på ledningsføringen.

Det ser lidt sløset ud med ledningerne til de 2 grafikkort, men det er nu min fejl da jeg efter monterede det andet grafikkort. 😀

Designet kan man altid diskutere og der er garanteret et utal af meninger, så jeg giver bare udtryk for min personlige mening. 😀


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Renissen2 d. 06-02-2016 21:41:52.


trofast
 
Superbruger
Tilføjet:
07-02-2016 03:33:02
Svar/Indlæg:
286/28
Ser virkelig godt ud imo.holder lan 4 gange om året på den skole jeg arbejder på,og er sikker på at denne maskine ville få en masse opmærksomhed 😀
Kan dog godt se at rammene ville se godt ud i hvid.


Renissen2
 
Senior Skribent
Tilføjet:
07-02-2016 09:14:31
Svar/Indlæg:
2045/273
#7

Takker. 🙂


Sharkgaming
 
Overclocker
Tilføjet:
07-02-2016 11:51:03
Svar/Indlæg:
54/3
Hey gutter og gutinder :)

Først, rigtigt fedt at se så mange kommentarer på en anmeldelse! Det må jo betyde at i faktisk har læst på anmeldelsen!

Vi har aldrig prøvet at skjule noget, så jeg kan fortælle at noget af jeres feedback faktisk ligger på roadmappen for i år!

1. Der kommer til at være gratis sleeving og LED lys (med muligehed for at slukke det og i valgfrie farver) i alle maskiner senere på året. Sleeving bliver i Sort eller Hvid og med cablecombs. LED bliver i Blå, Rød, Grøn eller Hvid. Alternativt kan man betale ekstra og opgradere til RGB

2. Vores konfigurationer kommer til at ændre sig fuldstændigt i opbygning, så vi kommer til at fokusere mere på at man vælger design og herefter specs som passer ind i det design man har valgt.

Det kunne f.eks. være det i henviser til med det mærkelige valg af farven på ram, hvor vi fremadrettet arbejder på at der som std. i konfigurationerne er tænkt på dette, men stadig med mulighed for at folk skifter som de har lyst til!

Men super fedt at høre at det ikke kun er os der tænker over de her ting!

Ift. priser kan jeg fortælle at vi netop har haft 2 Youtube anmeldelser hos et par kompetente personer. Maskinerne kostede hhv. 9000 og 7000 hos os og de kunne spare hhv 700 og 400kr ved at bygge selv med de samme specs :)


KHisdaKing
 
Nørd
Tilføjet:
07-02-2016 12:19:50
Svar/Indlæg:
97/2
rart at se et svar fra jer og at i ikke bare ignorere ting der bliver sagt


Pelinox
 
Superbruger
Tilføjet:
07-02-2016 13:13:10
Svar/Indlæg:
949/9

rart at se et svar fra jer og at i ikke bare ignorere ting der bliver sagt

KHisdaKing skrev d. 07-02-2016 12:19:50

Og så på en søndag 🤡


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pelinox d. 07-02-2016 13:13:16.


Heding
 
Superbruger
Tilføjet:
07-02-2016 18:26:27
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg syntes at i skulle have brugt en Skylak i7-6700 K
Det have nok givet det sidste spark opad 😀


Morpheuz1986
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2016 20:49:03
Svar/Indlæg:
486/37

Mit eneste anke er de forbandede larmende grafikkort. Har set såååå mange der købte dem til black friday for så efterfølgende at sætte dem til salg umiddelbart efter fordi de larmede som et ondt år.


Renissen2
 
Senior Skribent
Tilføjet:
07-02-2016 21:20:15
Svar/Indlæg:
2045/273


Mit eneste anke er de forbandede larmende grafikkort. Har set såååå mange der købte dem til black friday for så efterfølgende at sætte dem til salg umiddelbart efter fordi de larmede som et ondt år.

Morpheuz1986 skrev d. 07-02-2016 20:49:03


Tja ok det var nu ikke noget jeg lige bemærkede, men det er jo også et støjdæmpet kabinet så måske derfor. 🙂


Renissen2
 
Senior Skribent
Tilføjet:
08-02-2016 17:52:41
Svar/Indlæg:
2045/273
#18

Der er ingen ydelses forskel på den testede CPU og en K model andet end at den sidste kan overclockes. Og har man de lyster jamen så er det da bare at bestille maskinen med en K CPU. 😀


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-02-2016 19:26:42
Svar/Indlæg:
1334/15
Hmm.. har en formodning om, at både sharkgaming samt andre gerne vil af med aktuelle GFA, da disse jo ikke lige er første prioritet indenfor kategorien. Støjforhold kan være et - et andet selve den negative omtale samt den meget lave prissætning ved f.eks. black friday..

Ændring af selvsamme bestykning vil derfor koste kroner udover den øjeblikkelige prissætning!..

#Kære The Boss 😀

Jeg har meget svært ved at tro, at HWT ikke har et væsentligt samarbejde med Shark Gaming - selv om du ikke mener/siger, at der lige er kolde kontanter imellem!.

Selve den specielle tilstedeværelse af Shark Gaming, hvor de i forhold til - øhhhh - alle andre HW sælgere får frit spil til, at annoncere/beskrive/gøre brug af - osv. osv.

Jeg skal så ikke kunne udtale mig om, hvorvidt det er ok at indlede "den" slags samarbejde med et enkelt firma, der selvf. indtil nu har været vældig flinke til oplysninger/forbehold/ændringer osv. af deres egne indslag om egne produkter 😀

Så hermed får HWT ejer/investorer lige et ÅBENT spørgsmål ❤

Hvad med at gå HELE vejen?

Luk op for ALLE producenter således vi (nogle) stakkels fattige brugere kan få nogle supergode tilbud - evt. via masseindkøb!

For IKKE at blive løbet over ende - skal alle disse tilbud selvf. ha` sin egen Trådkategori :yes:

Hvis vores kære - The Boss - skal ha` lidt ekstra til pensionen, samt at sitet måske kunne få råd til noget udvikling (efter brugernes ønske?) ville det vel være en positiv udvikling, samt en absolut åbenlys tiltrækning af nye brugere fra både nær og fjern 😀

Beklager hvis jeg kom lidt for for langt ind/omkring - men kun med omtanke for sitet - alle incl. :)

P/S - og jeg kan da sagtens ta` fejl...........

Krammme krammmmmme - Kim 😀

P/S - Renissen2 -du laver bare nogle skiè goè anmeldelser - bli` venligst ved med det :yes: 😀

Fortsat god aften 😀






Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af korsk d. 08-02-2016 19:31:26.


The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
08-02-2016 19:47:25
Svar/Indlæg:
4741/1690
#22

Kære korsk, selv om du stiller dig tvivlende og har mistro til Hwt.dk, så har SharkGaming på ingen måde særrettigheder på Hwt.dk - hvormed begrunder du det?

SharkGaming har på lige vilkår med alle andre producenter lov til at besvare spørgsmål, kommentar fra læserne under "kommentar til artiklerne" - andre producenter har valgt at have deres egen tråde kørende under Webshop/producenter (http://hwt.dk/ForumSubject/51/... ) måske pga. de langt hen af vejen, ikke kan forstå (kan læse det danske sprog) de danske kommentar.

Når SharkGaming, ind imellem har haft betalt banner annoncer på Hwt.dk er det på samme vilkår som andre producenter får tilbudt.
Ha en rigtig god dag. 😉


The Boss


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-02-2016 20:29:45
Svar/Indlæg:
1334/15
#23 - Kære The Boss 🙂

Jeg har prøvet at røre ved et ømtåleligt emne, jeg ikke har nogen direkte indsigt i, udover hvad jeg løbende over tid har observeret som mulige problemstillinger for sitet :)

Ingen skal absolut hænges op overfor mine evt. mistanker/betænkeligheder/observationer :)

Jeg har løbende over tid fra et sted - sidste år noteret mig den DIREKTE kontakt i trådene mellem Shark Gaming og alle brugerne, og har derfor fået den opfattelse, at denne direkte kontakt ikke var i overensstemmelse med, hvad andre mulige interessenter kunne ønske sig i konkurrencemæssig øjemed?..

Så jeg tænker selvf. :)

Er det alle de andre interessenter der ikke har fået øje på mulighederne på HWT? - evt. til samtlige brugeres fordel?

Selv ville jeg da straks ha`. opfordret HWT til at oprette en specifik indgang til evt. tilbud/reklamer (what ever) for at du min ven på et tidspunkt kan træde tilbage - vidende, at Hwt kan fortsætte i samme gode - eller bedre ånd i lang tid fremover :yes: 😀

Men dette er langt fra hvad jeg er ekspert indenfor (det er hovedsageligt indvesteringer) hvor jeg lige i dag har mistet omkring 400.000 pga. aktie-situationen - øv bad :)

Fortsat rigtig god aften min ven 😀


cyph3r_smurf
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-02-2016 21:57:59
Svar/Indlæg:
825/30
#24

Først, må jeg hellere fortælle at det også er mig der normalt svarer fra SharkGaming profilen :) Du husker mig måske bedre som dude1992 dengang jeg arbejdede som anmelder her hos HWT. Idag sidder jeg som Salg/Markedsføringsansvarlig hos Shark Gaming!

Jeg forstår udemærket hvad du hentyder til og kan også sagtens afkræfte at det findes. Men kan måske komme med forklaringen på hvorfor det føles anderledes.

For det første har jeg tidligere arbejdet hos andre producenter, og ved at vi alle har fået muligheden for at være en mere aktiv del af livet her på HWT. Så længe vi ikke direkte kører reklame, men istedet tilføjer værdi til sitet. At de fleste så har valgt at dette ikke er noget de har tiden til er så en vurderingssag. Jeg kan fortælle at jeg kommer til at bruge mere og mere tid på at være aktiv i de få steder der er et dansk community tilbage. Og hjælper også gerne ved at dele min viden når jeg lige har en halv time en aften.

Jeg kan fortælle at Steen er en god forretningsmand, og bannerreklamer her på sitet er bestemt ikke gratis. Selvom jeg har kendt ham i frygteligt mange år og stadig møder ham til events rundt omkring, så er der ikke nogen rabat at hente der. Det er ens for alle, store som små. Men i takt med adblockers, prissammenligningssites osv. er kommet hårdt frem, har vi som markedsføringsansvarlige fået svære og svære ved at retfærdiggøre bannerreklamerne. Jeg håber inderligt at Steen en dag knækker koden til en anden indtægtskilde, inden at HWT lider samme skæbne som så mange andre sites igennem tiden har.

At jeg bruger lidt ekstra tid på HWT ser du også når vi fra tid til anden får lanceret en nyhed her inde, som det f.eks. skete til Black Friday. Selvom det godt bare kunne ligne reklame, så havde jeg faktisk sørget for at der kom en række tilbud som ikke blev vist andre steder end HWT inden Black Friday, så HWT samtidig fik lidt værdi.

Ift. anmeldelserne, så har jeg også en helt anden tilgang end mange andre til dette. Jeg har også været medejer af OC Team Denmark og selv skrevet over 200 anmeldelser som tester for HWT, OC Team Denmark, Laptopworld og The Gadget Hunter og mange hundrede nyheder.

Jeg arbejder derfor ud fra at jeg ikke gider at sende noget til anmeldelse, som jeg ved ikke vil give en mindst ok anmeldelse. Når det er maskiner der testes får anmelderen faktisk mulighed for næsten frit at vælge, hvad ville du sige var en fed maskine at teste?

På den måde sikrer jeg mig nok at vi får et ret fint udgangspunkt. Vil anmelderen have mig til at vælge gør jeg naturligvis også dette.

Dermed ikke sagt at det skal give os en kæmpe fordel og ja der burde squ have været tænkt mere over farvetemaet ved de ram i denne maskine og ja vi kunne nok godt have valgt nogle andre grafikkort. Feedback taget til efterretning. Overordnet kan jeg dog sige at vi er ok glade for Turbo kortene, men ja de siger lidt mere end de fleste andre. Og nej det er faktisk ikke af økonomiske årsager at vi vælger dem, du kan næsten få DCII til samme pris, men på DCII har vi 30+% kort der fragtskades i posten, med Turbo har vi under 2% (Så fik du den helt ærlige årsag :) )

God aften! OG hvis du har nogle spørgsmål er du altid velkommen til at skrive






busser
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-02-2016 17:10:56
Svar/Indlæg:
1626/507
The Boss

Det har du ret i, men hvis jeg skal købe et produkt der er færdigt, og jeg så også har mulighed for at smale selv, som er en stor del af hardware verden 🙂 så er det der, man skal se på prisen fra begge sider, og derefter se om det kan betale sig, at samle selv,,,,,,og hvis du giver prisen 5, må det være fordi at du synes den har den rette pris, og at man får meget for sine penge, men det kan du kun gøre ved at se på begge priser, hvad du ikke har gjort,,,,men det går nok det hele 😛


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
09-02-2016 17:20:11
Svar/Indlæg:
15982/637

The Boss

Det har du ret i, men hvis jeg skal købe et produkt der er færdigt, og jeg så også har mulighed for at smale selv, som er en stor del af hardware verden 🙂 så er det der, man skal se på prisen fra begge sider, og derefter se om det kan betale sig, at samle selv,,,,,,og hvis du giver prisen 5, må det være fordi at du synes den har den rette pris, og at man får meget for sine penge, men det kan du kun gøre ved at se på begge priser, hvad du ikke har gjort,,,,men det går nok det hele 😛

busser skrev d. 09-02-2016 17:10:56


Det kommer an på hvilket perspektiv man tager udgangspunkt i. Anmeldelserne på HWT er også til "Hr. og Fru Danmark" som ikke, har nogen hands on erfaring med tingene så anmeldelserne tager også afsæt heri, samtidig med vi også forsøger at tilgodese "saml-selv" folket.


Dildogpersille
 
Ny Bruger
Tilføjet:
11-02-2016 15:10:00
Svar/Indlæg:
21/6
Hvordan f.. kan i give de specs 5 i ydelse ?


Renissen2
 
Senior Skribent
Tilføjet:
11-02-2016 16:45:16
Svar/Indlæg:
2045/273
#28

Har du læst hele tråden? nå ikk?

Denne PC fra Sharkgaming er spækket med noget af tidens højtydende hardware og meget bedre end dette bliver det ikke på Z170 platformen. Derfor. 🙂


Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
11-02-2016 18:17:22
Svar/Indlæg:
3661/82
kabinet med vindue som er i sort med blaa detaljer
Inden i er det sort med hvide og roede detaljer.


Kampae logo'er og vinduer er helt klart en smags sags, men nat give 5 i design nar farve kombination end ikke kunne holdes er nok lige svaert nok at presse ind som ok under en 5 karakter.



Eller er jeg helt enig med the boss at man kan ikke direkte sammenligne en smalet pc med loesdele da prisne inde gaar netop vardien af at samle maksine.
bare fordi du kan tildele den vaerdi betyder ikke er den ikke er til stet i et produkt.

Det svare sig til jeg gaar til mekanikeren ogs iger han skal gore det gratis pga jeg godt slev kan finde ud af det.



Ny er det mange aar siden jeg har varet i Dansk IT branche. man har da vore i forretnings led til Shark gamming. og jeg maa indromme er jeg er overrasket over det eksisteret i dag. jeg troeede ikke dengang at de ville overleve med "gamer" Pc konceppter da jeg har set mange falde paa halen foer.
De maa have ramt det rigtige tidspukt og haft et godt koncept siden de stadgivaek kan koere og det skal de sgisme have kudos fra min side af.


Jeg kan fortaelle at dengang jeg var i forretningsled med shark gamming harmonerede vores 2 firmaers ikke helt 100%.
Shark gamming var langt mere kvalites/brand bevist. og min chef (ejeren) var mere typen der ville prove at skyde l#rt afsted hvis han kunne komme af med det.
Til stor gene for de saelger som bragte nye kunder i hus for kun at ejeren sabortede forholdet..


saa kort fortalt.
hvis det er de samme ejere/ledelse som dengang jeg arbejde i branchen ved jeg at de gaar meget efter brand og design for at skille sig ud fra den graa masse af PC saelgere.


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2016 19:22:05
Svar/Indlæg:
1334/15
#25 :)

Beklager min sene respons. Jeg måtte lige afse tid til noget sygdom/andet 😀

Mange tak for et fyldestgørende og velformuleret indlæg, der vidner om god indsigt/viden på flere områder :) Det er sjældent, at man ser den slags herinde, så det er da en ren fornøjelse 😀

Lad mig straks stadfæste, at jeg ikke anklager SharkGaming for noget, men blot stiller spørgsmål ved jeres kontakt/indlæg på sitet, hvor der nok vil være lidt gråzoner mht. til hvornår oplysninger i en tråd om div. tilbud, kan betegnes som reklame - eller blot er til gode for sitets brugere?

Og hvorfor er der ikke andre konkurrenter, der på samme vis leverer både henvisninger til deres hjemmesider - samt god "kundeservice" for deres varer på dette site, da der jo ingen tvivl kan være om, at langt de fleste følger med så godt som muligt for - den gratis PR?) - ifald dette som du skriver, er helt i orden?

Er alle den slags orientering/links/tilbud ikke reklame 😕

At du er meget hjælpsom på dette site - kan vel sidestilles med, at du repræsenterer en ekstern kundeservice?

Overall: Jeg er personligt glad for ALLE tilbud, bare det ikke er hele tiden på tv 🤣

Endnu flere "tilbud/opfølgning/kundeservice allà SharkGame`s ville skam efter min mening være velkomne på dette site, da jeg godt vil se et bredere spekter af den "ikke samarbejdende/ikke annoncebetonede/kundeservice 😛 " fra andre producenter/leverandører - der NETOP SÅ - via konkurrencen kunne give HWT`s brugere nogle tilbud der undskyld udtrykket - sparker røv (host) 😀

Det overordnede spørgsmål vil så nok ligge i, hvorvidt man skal ha` alle disse indput i div. relevante indlæg, eller i en særskilt "gruppe/kategori?"

Dèt kunne selvf. komme an på, hvor meget andre firmaers indlæg vil fylde først for derefter at kunne lave en sådan særskilt "lomme" til denne gruppe?.

Vi brugere vil til enhver tid sidde på "magten" (skal ikke misforståes) - hvis vi ellers kan blive enige :yes:

#30 :)

Kære Svend Bent - godt at høre fra èn, der har haft nærmere kontakt til SharkGaming, og haft god oplevelse med samme. Dèt skader da absolut ikke 😀 Og jeg har absolut heller intet, at udsætte dem for :no:

Jeg har som tidligere skrevet stor respekt for din viden indenfor HW/SW og måske kan du udvide spektret med din åbenhed/ærlighed omkring danske firmaer?

Men!!!


Måske SharkGaming kunne gi` dig et godt tilbud på et scandinavisk keyboard med "æ-ø-å" så du blev lidt mere "inn da` club again" 😲 🤣

Fortsat god aften til alle
/Kim


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af korsk d. 13-02-2016 19:28:45.


Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
16-02-2016 16:07:44
Svar/Indlæg:
3661/82
Kære Svend Bent *flinch* :no:
🤣

Jamen et skandinavisk keyboard ville vaere temmeligt upraktisk her i Texas. Derudover er jeg sikker pa det ikke ville hjaelpe paa de utallige tyrk fejl, jeg til tider... og ofte kan faa presset ind i selv helt smaa saetninger. 😩