pludselig her i går. slukkede min bærbar da jeg tog strømmen fra den. batteri siger næsten fuld. men kan ikk starten den uden der er sat strømstik i den. og tar jeg den ud slukker den med det samme.
har kørt HWmonitor. Den siger
WEAR LEVEL 13% CHARGE LEVEL 79%
når jeg kører over batteri iconet i højre hjørne så står der at den ikke lader.
Nogen ideer til hvad der er galt. håber ikke det er mit batteri da den er kun 1 år gammel den bærbar
forstår især ikke at det kommer fra den ene dag til den anden. samt at hwmonitor siger wear kun 13%
Jeg har prøvet ca det samme på en bærbar jeg havde indtil for et års tid siden.
Jeg havde siddet og været på nettet på den om morgenen, og slukkede den da jeg tog på arbejde. Da jeg kom hjem igen ville den pludseligt ikke starte uden strømstik, og med strømstik ladede batteriet ikke.
Efter et par dage ville skidtet ikke engang starte MED strømstikket sat til.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Bizzy d. 19-01-2016 04:59:53.
tror jeg også der er. men gider bare ikk rigtigt det bøvl der er ved det. især fordi de nok siger nej og så skal man bøvle med det. og i sidste ende måske få en regning som man så også skal diskutere med dem.
Batterier er en fobrugs vare ( dvs man kan bruge det op) og er derfor ikke umiddelbart daekket under 2 ars reklamationsret mht til at de blive brugt op. ligesom reklamationsretten haelder ikke dakker du bruger en blaek patron op..