Måske du lige skulle prøve at checke din CPU. Der er problemer med Skylakes der "bøjer" hvis man har tunge kølere monteret. Første step, skil den ad og eyeball din cpu med en loop :D
Eyeball? Bare kig grundigt på den?
Måske du lige skulle prøve at checke din CPU. Der er problemer med Skylakes der "bøjer" hvis man har tunge kølere monteret. Første step, skil den ad og eyeball din cpu med en loop :D
Det var lige godt satans! Må prøve at opdatere bios før jeg piller ved noget i maskinen. Hvordan opdatere jeg bios forresten? Jeg er ikke særlig god til computere det er min første pc jeg har bygget.nevermind
prøv at opdater din bios
http://www.tweak.dk/news/53518...
JDK fra java og et supplement til et spil 🙂Hvad har du installeret i går,som måske kan Være årsagen til at computeren fryser.
Jeg ved slet ikke hvordan man oc'er og tror heller ikke jeg kommer til det. Nu jeg igang med at opdatere mit bundkort og så må jeg se om det hjælper på det. Håber jeg virkelig det gør, vil ikke ned og grave i maskinen.Husk også altid at holde dine drivere opdateret.
Har du kontrolleret at dine ram er godkendt af Asus som comptebile med dit mobo? Jeg har oplevet det problem et par gange med Asus mobo´s...
Har du nogen form for OC?
jeg har opdatet bios nu. Men ser ikke umiddelbart ud til at virke, da jeg har haft et crash idag ☹hehe eyeball = frem med loopen og kig efter. Det var det jeg mente ja 🙂
Hvis den fryser, så skal du nok ikke bruge Windows utility (hvis du har sådan) til at opdatere BIOS. Det kan være noget lort hvis den fryser midt i update. Nyere bundkort har diverse løsninger hvis du ender i sådan en bæ dog. Er ret sikker på dit har sådan en funktion. Jeg gætter på du kan bios update direkte fra BIOS med USB nøgle. Det vil jeg nok anbefale.
Husk efter bios update at lav en "load optimized default" (hedder det i fleste typer BIOS)
hvad er det for et program?Denne fejl med at OS fryser lige pludselig, har jeg også set da jeg havde CoreTemp installeret.. vel og sagt med 1.0 RC6
løsningen til dette var og hente RC7 herfra: https://www.oboom.com/JUGD1GRV...
jamen, er det noget jeg har brug for? for jeg Oc'er ikke. Jeg er rimelig ny på computer banen.. Vil bare gerne have en funktionel pc. 😢#16 lader til du ikke har det installeret så ;D
Det er et program til at se CPU temp nede i process linjen, den har nogen andre egenskaber også. (: