G920 på PC er en katastrofe

Gaming d.  23. januar. 2016, skrevet af Janbau
Vist: 2681 gange.

Janbau
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-01-2016 20:13:20
Svar/Indlæg:
608/79
Jeg har lige købt et Logitech G920 da jeg har en Xbox one og gerne vil have muglighed for bruge den der også . Har lige solgt mit Logitech G27 hjul,hvad jeg nok ikke skulle have gjort.

Mit problem er nu at den ikke virker til Pc det er pedal sættet der ikke virker

Se denne tråd fra Logitech support side der er rigtig mange med samme problemer.
Hvorfor mon kan et så stor firma fejle så meget og lade så mange i stikken .?


http://forums.logitech.com/t5/...

Håber nogle har en løsning eller jeg bare skal aflevere den tilbage har min Fortrydelses ret.

Har prøvet 2 hjul har afleveret det ene tilbage. Fandt et brugt ved Blucity til 1400 kr. som jo giver 2 års garanti og 14 dages returret.
Et Trustmaster koster ca 3200 kr. som nyt så det er da en slat penge at hoste op med.

venlig hilsen janbau
Nik92
 
Superbruger
Tilføjet:
23-01-2016 21:03:44
Svar/Indlæg:
338/59
Hvis du gerne vil have et rat der virker til pc og xbone. Så kig på Thrustmaster TX. Jeg havde G25 før og har prøvet g27 og g920. Alle logitechs rat føles som legetøj ved siden af Thrustmasters bælte drevet rat. Det er klart det værd at investere i. Bruger selv T300RS, nogle T500 pedaler og Th8a gear. Det rigtig fede ved thrustmaster sættet over logitech er at du kan tilkøbe flere ting down the line.

https://www.youtube.com/watch?...


Janbau
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-01-2016 21:19:26
Svar/Indlæg:
608/79
Tak har også set meget på Thrustmaster TX. nu efter mine problemer, men har nu været ganske tilfreds med G 27. Jeg tænke faktisk på at købe et Thrustmaster til pc en da jeg kunne få et billigt i Tyskland men valgt Logitech igen.

Prisen er dog 3200 kr. lige pt. på ThrustMaster TX Racing - Leather Edition .


Janbau
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-01-2016 12:52:10
Svar/Indlæg:
608/79
Ingen som har problemer med G 920 til pc


SnowmanTSS
 
Enthusiast
Tilføjet:
24-01-2016 13:54:19
Svar/Indlæg:
94/6

Ingen som har problemer med G 920 til pc

Janbau skrev d. 24-01-2016 12:52:10

Da jeg er overordentligt glad for mit gode gamle G25, og ikke gider PlayBox One maskiner, så har jeg ingen planer om at skifte det ud.
Jeg undrer mig dog over at Logitech skulle lade deres kunder i stikken. Jeg har flere gange haft brug for support med mit G930 headset og kender flere der har kontaktet dem angående andre produkter. Vi har altid været begejstrede for Logitechs support da de altid har været fantastisk imødekommende.
Jeg HAR dog hørt at det ikke er gældende i alle lande.


Janbau
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2016 15:28:27
Svar/Indlæg:
608/79
Ingen som har problemer med Logitech ratG 920 til pc

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Janbau d. 25-01-2016 15:29:29.


Janbau
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2016 16:27:11
Svar/Indlæg:
608/79
Så kom der svar fra support.logitech.com

Et meget dårligt svar de frasiger sig ansvaret på at få deres hardvare til at virke , Mit G 27 hjul kørte uden problemer .
Så den må retur er jeg bange for .

Hello Jan,

My name is Martin, I understand that you would like assistance with your G920 Driving Force Racing Wheel, which I would be happy to provide.

Unfortunately, it is up to the individual game developer what level of support, if any, they wish to offer for use of peripheral controllers, such as this wheel.

I also sounds like you might be experiencing a conflict with the latest update to Windows 10, and sadly, we cannot help you troubleshoot any Windows issues, or issues with Windows drivers.

I would recommend that you test on another computer, running another OS, to determine if this is a conflict with your system, and/or Windows 10.

I look forward to your reply.

For future reference your case reference number is 01540073. This will allow us to quickly find the contact history when you need additional help. If we do not receive a reply, your support request will eventually be closed and set to "solved". A survey will be sent to you to gather your feedback.

To contact us by phone or obtain additional information (FAQ's, Forum, Manuals, etc.) please visit support.logitech.com

Best regards,

Martin W.
Logitech Customer Care
support.logitech.com



bmwnp
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2016 18:48:29
Svar/Indlæg:
611/4
Det lyder som om du skulle prøve sættet på pc med andet os på?


obimac
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2016 19:17:50
Svar/Indlæg:
486/13

Det lyder som om du skulle prøve sættet på pc med andet os på?

bmwnp skrev d. 26-01-2016 18:48:29


Ja, det er lige præcis hvad de skriver :)

#0 har du prøvet det på en anden maskine/os?

Kan ikke forstå hvad du havde forventet fra supporten, et eller andet sted skal han jo starte, og så er det op til dig som kunde om du gider gå igennem de trin der foreslåes for at fejlsøge :)


Janbau
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2016 21:20:14
Svar/Indlæg:
608/79
Ja jeg har prøvet fra min bærbare samme problem . Er lige ved at prøve fra Win 7 . Ved at hente spil nu .

Problemet er at driverene i Windows styresystemet ikke kan finde ud af de forskellige akser der byttes om på dem .
Og i Logitech driver kan man ikke kalibreder mere den funktion er der ikke . den var der med mit G 27 Rat .

Der er mange som har samme problem som mig i Logitech forum .







Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Janbau d. 26-01-2016 21:21:22.


Janbau
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2016 23:36:47
Svar/Indlæg:
608/79
Samme problem i Win 7 . Så det må være den driver i Windows styresystemet som bruges til dette rat som er skyld i problemet.
Så selvom Logitech mener det er fejl hos Windows er det da meget træls.

Så hvor længe skal man mon vente inden det bliver løst .

Ratet virker kun i Project cars som heldigvis har løst problemet. Mener det var med en patch .

Ingen af mine andre spil virker

Så nu ved jeg ikke lige hvad jeg gør . 😕



REKTGuy
 
Overclocker
Tilføjet:
27-01-2016 01:14:53
Svar/Indlæg:
39/7
Hvis du har muligheden for det så sender du det tilbage i en fart og får dine penge tilbage og køber et andet sæt, da Logitech ikke gør noget som helst for at afhjælpe de produkter der er på marked's fejl - mit eget eksembel er jeg ejer et Logitech F710 Wireless gamepad, det virker ikke i Windows 10 med mindre man sætter det over til at være en Xbox controller også lige hopper i windows 10's driver signiture bootmode og installere en eller anden driver en bruger har kodet, det er eneste måde folk indtil videre har fået det gamepad til at virke på windows 10, det har ellers ligsom det gamepad det erstattede (rumblepad 2) virket i alle windows, givet nogen windows med lettere småbugs, men det har virket... i Windows 10 virker det ikke og det kommer ikke til at virke og Logitech support har allerede meldt ud de ikke har tænkt sig at bruge tid på at lave en driver til det og har efterfølgende kastet ansvars "bolden" over i microsoft's hjørne og microsoft kaster (forståligt nok) bolden tilbage til Logitech og siger det er deres ansvar... dvs. alle på verdensplan der har købt produktet står nu med et produkt der ikke kommer til at virke på det styresystem microsoft systematisk er igang med at presse ned over hovedet på deres brugere 🙂

Mit råd: få dine penge retur i en fart og investere dem i et andet ratsæt 🙂


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af REKTGuy d. 27-01-2016 01:21:49.


Janbau
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2016 16:38:49
Svar/Indlæg:
608/79
Tak # 10 Ja det er meget træls har haft et Logitech G 27 i 2 år og det virkede bare også fint i Win 10 i alle spil .
Købte G 29 da jeg har købt en X Box one og her er de ingen problemer endnu har stort set kun kørt Forza 6 .

Rattet virker fint i Project cars men kun fordi at der er nogle hos spil udvikleren har optimeret den til rattet .

Kan dog ikke forstå at Logitech Microsoft ikke år det løst hurtigt da må være et Driver Hardware problem da Windows tilsyneladende bytter rundt på pedalerne.




Janbau
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-01-2016 11:35:22
Svar/Indlæg:
608/79
Så lidt opdatering.
Jeg fik rattet til at virke i F 1 2015.

Det jeg gjorde var at gå ind i Enhedshåndtering og slette Windows driver .
Fjerne usb stikket fra pc til Hjul. nu instaleres driveren til hjul og nu kan man se at Pedal sættet især speeder ser mere rigtig ud .

Nu sletter jeg Logitech driver og instalerer den igen .

Så starter jeg F 1 2015 Spillet op og nu virker hjulet men skal dog ind og sætte hjulet op i spillet .
Speder og bremse skal stå som invert.

Nu kører spillet og rattet kan bruges men det er dog ikke så god en oplevelse som G 27 Rattet .
Der er stadig problemer .

i både f 1 2015 og Project Cars mister rattet sin Calibredring mens man spiller.

Rattet godkendes ikke af mange af mine andre spil og virker dårligt ved nogle og andre kan spillet ikke se rattet ordenligt .

Så det er nu afleveret tilbage og jeg har fået penge retur.

Og Til # 1 Nik 92 jeg har nu købt et Trustmaster Tx Racing Wheel Leather Edition.

Og det ser ud til at virke out of the box har ikke prøvet alle mine pc spil .

Og jeg må sige at det ser meget lovende ud.

Bedre kontrol
Bedre føling i spilet med vejen
Bedre force feedback

Jeg vil nok senere komme med en anmeldelse af rattet når jeg har spillet på rattet .

Dog skulle jeg hoste 3200 kr. op ca 1000 til 1200 kr. mere end Logitech G920. ( Nypris )

Jeg havde jo fundet mit Logitech G920 hos Blucity enda med gear skifter til kun 1400 kr. med 2 Års ny garanti.

Jeg havde købt et sæt hos Elgiganten til 1999 kr. den gik retur men jeg havde prøvet den. Den havde samme problemer . 😕


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Janbau d. 30-01-2016 11:37:07.