Star Citizen 2.1

Spil d.  25. januar. 2016, skrevet af busser
Vist: 1103 gange.

busser

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2016 03:47:19
Svar/Indlæg:
1626/507
Er der nogle af jer som spiller dette spil, har ikke rigtig læst så meget om, men måske kan du give en lille input hvis du spiller det,,,er det et frisk online spil, hvor man køber ting,,eller hvordan :0)

https://robertsspaceindustries...
Waskus

Superbruger
Tilføjet:
25-01-2016 06:53:58
Svar/Indlæg:
394/3
Så langt er de slet slet ikke endnu. Du kan løbe rundt og flyve i de rumskibe du køber for rigtige penge. Så er der lidt kamp. Jeg købte det op til jul og pt. Bliver det kedligt efter en halv times tid. Youtube video af spillet så slipper du for at bruge penge nu.

Ciric

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2016 07:34:20
Svar/Indlæg:
1881/22
Den dag spillet er færdigt vil jeg være over det som fluer på en lort, men indtil da, gider jeg hverken bruge penge eller tid på det.
(Bliver også bare ked af, at det kommer til at koste flere tusinde kroner, da jeg som minimum skal opgradere gfx, og måske hele platformen 😴 )

omega2oo5

Overclocker
Tilføjet:
25-01-2016 16:47:08
Svar/Indlæg:
84/5
Alpha 2.1.1 er faktisk live nu ;)

Jeg er hoppet på denne nye religion de kalder Star Citizen og tilbeder selvfølgelig vores frelser Christ Roberts hver dag.

Spøg til side, så er det meget tidlig alpha (nærmest pre alpha) version af spillet. Det er mest af alt en teknisk demo, som indtil videre viser mindre elementer af spillet. Lige nu er der 2 dele af spillet, Arena Commander og Universe.

Arena Commander er et matchmaking element, hvor man enten kan skyde lidt på hinanden, skyde NPC'er, flyve om kap osv. Denne del giver også REC point, som kan bruges på hjemmesiden til at leje andre skibe eller våben (så der er ingen grund til at købe en dyre skibe for rigtige penge, medmindre man virkelig gerne vil).

Universe består er deres multiplayer univers demo, hvor man kan udforske et relativt begrænset område omkring en Jupiter lignende planet. Lige nu er der en håndfuld rumstationer, et asteroide bælte, nogle kommunikations "tårne" m.m. man kan rejse imellem. Nogle steder er der missioner som kan udføres, enten skal man skyde lidt pirater ned eller hoppe i rumdragten for at gå på rumvandring igennem en sprængt rumstation for at finde beviser. Der er også mulighed for at lande på en af stationerne og skyde lidt på andre spillere i first person, hvis det er noget man har lyst til.

Det er som sagt en techdemo mere end noget andet og når man køber skibe er det kun for at støtte op omkring projektet. Det bedste man kan gøre hvis man vil støtte op omkring projektet er at købe en billig startpakke med et lille skib inkluderet, her får man nemlig både adgang til Squadron 42 (singleplayer spillet som skulle komme i år) og Star Citizen (som bliver mmo spillet, som der er lidt lange udsigter til). I næste måned begynder de nemlig at dele pakkerne op, så man skal købe spillene enkeltvist.

Dette er iøvrigt den "best-value" pakke efter min mening lige nu.
https://robertsspaceindustries...

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af omega2oo5 d. 25-01-2016 16:49:13.

omega2oo5

Overclocker
Tilføjet:
25-01-2016 16:55:40
Svar/Indlæg:
84/5
Desuden skal det nævnes at spillet er en ren bug generator lige nu, det er på ingen måder en optimeret oplevelse. Så man skal ikke forvente sig det store.

Det unikke er at vi som "investorer" har mulighed for at følge spillets udvikling løbende, fra buggy hell til optimized heaven :P

busser

Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2016 21:06:05
Svar/Indlæg:
1626/507
Okay synes bestemt om hvad jeg har set, men som i siger er det et spil som på et tidspunkt bliver meget større, men kan godt se iden med det 🙂