Gammel email som appleID - hvordan skiftes den?

Apple d.  26. januar. 2016, skrevet af Burgurne
Vist: 2146 gange.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2016 20:47:53
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hej.
Jeg har en gammel email (fra Cybercity som slet ikke er aktiv mere) som Apple-ID og det har virket fint indtil i dag, hvor jeg ville logge på "Apple ID". Så vil den have jeg verificerer mig ved at den sender en kode til den emailadresse som er mit Apple-ID.
Nuvel den adresse kan jeg ikke modtage noget som helst fra mere, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kan ændre emailadresse (og Apple-ID?) og samtidig bevare alle mine indstillinger mv. Selve iPhonen virker fint nok, og også App-store accepterer min kode, men iTunes og "Apple-ID" i browseren vil ikke uden verificering.

Hvad gør jeg?
Brian

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2016 21:20:10
Svar/Indlæg:
850/212
https://support.apple.com/da-d...

Er det ikke bare at læse her?

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Brian MC d. 26-01-2016 21:20:22.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2016 02:25:16
Svar/Indlæg:
5874/1287
Ikke helt, da jeg som nævnt i #0 ikke kan logge ind på "Mit Apple-ID" når jeg ikke kan verificere den nuværende email-adresse.
Og så alligevel!! Jeg har åbenbart på et tidligere tidspunkt lavet en "gendannelses email" som har forbindelse til min nuværende gamer-Gmail-konto, og den ville godt acceptere denne i stedet for 🙂

Så jeg fulgte derefter dit link slavisk, og nu er den kørende med nyt Apple-ID. Tak for hælpen 🙂