Logitech G910 - bytte eller ej ?

Gaming d.  27. januar. 2016, skrevet af Morphos
Vist: 1135 gange.

Morphos

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2016 11:41:56
Svar/Indlæg:
53/6
Har lige købt et Logitech G910 og deres software mangler fuldstændigt mulighed for at skifte farve skemaer til forskellige spil "on the fly". Man skal åbne softwaren og ind i profiler for at vælge farve skema. Man kan altså godt - det er bare ikke muligt at tilknytte taster til at gøre det med.

Nu er spørgsmålet: Vil i foreslå jeg bærer tastaturet tilbage (der er stadig returret) og skifter til et Razer Blackwidow Chroma som skulle have den mulighed (i følge en video på youtube) eller skal jeg satse på at logitech smider den funktion ind i deres software på et tidspunkt ?.

Jeg har fat i dem på facebook og vil også gå ind på deres forum og dunke dem i hovedet med at det må være en klokkeklar mangel i deres software.

Det skal nævnes at jeg ikke har problemer med selve tastaturet og de knapper som mange har kritiseret. Ejheller med håndleds støtterne.

Håber i har lyst til at give mig nogen fingerpeg. 🙂

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Morphos d. 27-01-2016 11:42:52.
Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2016 18:31:02
Svar/Indlæg:
5874/1287
Det afhænger vel af, om du har tid til at kigge på farverne på tastaturet mens du spiller 😛

Personligt ville jeg være 110% ligeglad med farveskift i forb. med spil. Jeg har selv et G510s, og det skifter farve med de forskellige profiler til G-tasterne, hvilket er rigeligt til mig. Men vi er jo forskellige, og det er kun dig selv der kan afgøre, om farveskift på tastatur er vigtigt nok til at droppe et (ellers) velfungerende tastatur.

Morphos

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2016 23:17:13
Svar/Indlæg:
53/6
Så du kan skifte farve med G tasterne - kan du pege mig i retning af hvordan du gør det ? - tænker det kan være løsningen hos mig.

Og ja jeg har tid til at kigge ned på tasterne en gang imellem.

Morphos

Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2016 15:10:14
Svar/Indlæg:
53/6
UPDATE, andre ved det sikkert også nu, men G910 detekterer selv hvilket spil der kører og skifter farveskemaet så det passer. Det blev så afslutningen på min tråd. 🙂