Elitebruger
Tilføjet:
28-01-2016 19:45:43
Svar/Indlæg:
5891/423
Hejsa!
Jeg har sendt en bærbar afsted for 2 uger siden til PcSpecialist i håbet om de kunne lade den. De har så fixet bærbaren men har så ødelagt kabinettet til bærbaren. Jeg havde heldigvis taget billeder inden jeg sendte pakken, og de har "glemt" at klage til deres postvæsen (Sendte med PostDanmark, som så sender med DPD). JEg har sendt billederne som bevis for at bærbaren var ok. De har ikke klaget til postvæsenet. De mente jeg skulle. Sagde til dem, at det kan jeg ikke, og det heller ikke muligt for mig at klage, når nu jeg ikke ved om pakken er ødelagt 🤡 🤡 🤡
1. Hvem skal betale ved kasse 1?
2. Hvor lang tid må de trække sagen?
3. Nogen der kan finde EU/UK GOV direktiv om dette?
4. Nogle eventueller råd om hvad jeg skal gøre?
Jeg har skrevet, at hvis der ikke findes en løsning, skriver jeg til EU Consumer rådet, som så kan trække enten pengene til mig eller lave min bærbar.