#19 - og hermed får du/i lige dagens PC gyser 😢 😲 🤣
På et tidspunkt for mange mange år siden (fed start - not) hændte det, at jeg bemærkede, en ubekendt dog ret så ubehagelig lugt i min stue (uhadada - nu bliver det nok spændende hva`ba)
Jeg kikkede alle ting/steder godt igennem, men kunne ikke se noget, der havde tænkt sig, at ødelægge min aften!. Derfor lod jeg tingene fare, og gik roligt i seng uden større uro i sindet (tidsperioden skal jo nogenlunde passe - not hehe).
Det var mig så senere forundt, at vågne af uransagelige grunde (nu bliver jeg sku da helt kulret), men noget sagde mig, at tingenes tilstand ikke helt var, som tingenes tilstand, burde være!.
Jeg stod derfor op og gik ind i stuen for, at sidde lidt og få styr på de ting vi mennesker nu engang skal ha` styr på :)
Èn ting var nu ikke helt på sin plads, da noget nærmest stak i næseborene!. Jeg blev herefter ret hurtigt vågen, da menneskers alarmsystemer jo hurtigt bliver aktiverede af lugten af røg.
Jeg gik over til min pc (ikke lige fra dèn tidsalder) og så, at der på bagsiden var opstået ild fra PSUèn og over til mit tykke savsmuldstapet hvor ilden bare var fin blå og langsomt udviklende/ædende sig opad mod mit loft!
Well - jeg hældte ikke straks vand på scenariet, da vi jo alle ved, at man så selv kan komme lidt for meget i stødet end godt er, men trak først stikket ud af væggen.
PCèn var sat til, at optage musik over natten, hvilket den ofte var.
Og snip snap snude - så var den historie ude 🤣
Denne episode var dog ikke den eneste med ild bag pcèn, da en Logitech et eller andet 700 med ladebase lavede næsten det samme "fire on the wall" nummer, hvor de opladelige batterier åbenbart kortsluttede og smeltede hele ladestationen samt ødelagde ledning samt de fleste usb stik i min pc - så mega øv for den 🤣
Dette var så bare et indslag fra Amager til dem, der har lidt humoristisk sans, hvilket #0 heldigvis har 🤣
Og hermed en fortsat god dag til alle...
/Kim (en uforbederlig humorist)