Ja tiden indenfor HW er absolut minimalisering indenfor driftsudgifter - herunder naturligvis de 2 største - personale samt husleje.
Fona har haft masser af tid til, at indordne sig i og med, at de var nogle af de største/første på markedet, men strategien var jo nok den, at de ville køre på det gode gamle motto - størst - bedste service - og så desværre priser der nødvendigvis holdt sig i toppen - hvorfor driftsunderskuddet var en uundgåelighed ☹
At servicen så blev varetaget af sælgere/ekspedienter der måske ikke altid brændte for deres funktion overfor "HW folket", har så bragt endnu mere ved til bålet, og alle ved jo, at når noget dårligt ulmer, skal der noget drastisk til for, at ændre tingenes gang!..
Som gammel driftskoordinator er jeg ikke overrasket over udfaldet, og der kommer snart flere til omend disse kan blive omsluttet af opkøb/sammenslutning frem for betalingsstandsning!..
Fona kan så muligvis stadigvæk få tilbud om lignende, men nu må vi se. Der foregår helt sikkert en hel del bag de lukkede døre 😀
#Gasolin - beklager jeg fik åbnet en ny tråd med samme emne. Jeg har hele dagen været i min egen verden, da jeg har søgt nyt job, og da jeg så lige skulle høre nyhederne, troede jeg jo, at det var nyhederne hehe..
Men sådan kan det gå
Fortsat go` dag
/Kim
P/S - #6
Hmm.. hvad er der i vejen med et åbent vindue i nattens mulm og mørke 😲 🤣
Selvf. noget skidt hvis man bor i hus, og bare smider tvèt ud på egen græsplæne hehe...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 01-02-2016 18:33:53.