fejlen før var også et crash, men der ville den beep og så genstarte. Mit cpu load står på 39 grader siger den. Det sidste forsod jeg ikke.Hvilke fejl havde du før?
Hvad er cpu load temp?
Hvordan står ram mhz og timing?
Jeg har windows 10, nej jeg har får ikke blue screen.Får du ikke en blå skærm med tekst?
Hvilket Windows kører du med?
Det kan være mange ting, men mit umiddelbare gæt er at det er et driver problem. Men hvilken driver det er, er svært at sige.
Du kan fjerne grafikkort driver med DDU, og efterfølgende installere den seneste driver.
http://www.guru3d.com/files-de...
det her fandt jeg frem til#0 Tjek lige Event viewer, så under Windows Logs og enten Application eller System og se hvad den giver af røde fejl, når den fryser? det kan måske hjælpe med hvad problemet er :)
okay, fair at sige jeg ikke forstod så meget af det der? 😕#6 det jeg lige ser er, det i toppen er noget hurtig opladning via usb som der er sw inde af men ser så at det skulle være slået fra i bios som standard så ved ikke helt om det er der.
Men det under ser jeg som noget med lan controller.
Har han installeret drivere fra den medfølgende cd til bundkort så er de jo oftest ikke de nyeste(pænt sagt).#11 ja men ville heller ikke udelukke det, men han kan vel næppe have haft ældre drivers installeret hvis maskinen er en måned gammel?
Hvis det bare er en ældre version af en nvidia driver, tvivler jeg dog stærkt på den laver så meget ravage.
jeg har fundet 2 ting der inde, ved bare ikke lige hvor jeg skal lægge den op henne?Har du denne mappe med indhold:
C:\Windows\Minidump
Find filen fra i går og læg den op et sted, så vil jeg gerne køre den igennem windbg.
jeg har 3 af dem der, skal jeg afinstallere alle 3?Det kan også være et problem med Nvidia og realtek drivere.
Hvis du går ind under kontrolpanel og enhedshåndtering, og enheder og lyd. Så afinstaller hvis du har noget med nvidia hd lyd eller lign. Bør bare være high def audio og realtek audio.
nu har jeg afinstalleret aicharger + så håber jeg det virker. Men jeg ved ikke om jeg har den nyeste opdatering til Al suite 3?AiChargerPlus er en del af AiSuite3.
Du skal hente den nyeste version, og geninstallere AiSuite3 UDEN AiChargerPlus.
Prøv at læs her. http://www.tomshardware.co.uk/...
jeg har 3 af dem der, skal jeg afinstallere alle 3?Det kan også være et problem med Nvidia og realtek drivere.
Hvis du går ind under kontrolpanel og enhedshåndtering, og enheder og lyd. Så afinstaller hvis du har noget med nvidia hd lyd eller lign. Bør bare være high def audio og realtek audio.