Prøv at læs om nvidias Gameworks og planlagt forældelse hvor de får konkurrenters og deres egne gamle grafikkort til at yde værre så folk køber de nye... Og alle jubler og køber med glæde de nyeste.
#6 Nej synes også det er helt vildt, faktisk er det jo kun noget man "lejer". Det er jo helt forrykt, selv når garantien (6 måneder) er udløbet. Men dette er jo ikke noget inden for garanti, det er jo noget man selv har ødelagt. Fuck, jeg kan flippe helt vildt ud over det her!
#9 Apple har vist 1 aars garanti. eller forveksler du garanti med den 6 maanders formodningsregel?
Garanti er aldrig noget du har krave paa, det er en ekstra ydelse ud over din retmasseig krav paa 2aars reklamationsret hvor der derunder er en 6 måneders formodningsregel.
on topic: men helt aerligt det er ikke aarsagen til jeg ikke koeber able. apple produkter er bare uinterresanete for folk der ikke skal baby guides og holdes i haanden med alting.
Flot klaret at nogle af jer stadig syntes Apple er så gode ved os forbrugere. Hatten af for det. Gad godt selv kunne leve i sådan en happy wanker verden hvor alt bare er pragtfuld. ;)
Vi er et forbrugersamfund og ikke længere et industrisamfund, derfor vil disse ting ske.
Og så er det bemærkelsesværdigt at folk som ikke vil have apple produkter, skal skilte med det. Det er nærmest som at høre på vegetarer... Hvis du ikke vil have det. så lad det være. Hvis alle folk bare kunne passe sig selv, og ikke prakke deres overbevisning omkring livet, teknik, mad, tøj, religion o.s.v. , ville det være et helt anderledes og fredeligt sted at være, ups nu gjorde jeg det selv....
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af malkin d. 11-02-2016 17:14:39.
Inden Fona lukker helt, så kik lige i deres butikker. Man kan ikke få Android tilbehør, hvorfor, fordi Apple har købt Android-behør ud af Fona. Kan du finde Pepsi i Netto butikkerne? Igen er en konkurrent købt ud.
Sådan fungere det "frie" handelsmarked. Rådden og monopolt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af RX d. 11-02-2016 17:29:33.