JEg har kørt på40/40 længe (næsten 5 år) og der klarer vi det fint med 3 på netflix/viaplay, samtidigt med NAS'en står og DL'er samtidigt.
Så at SE (stofa) har valgt at opgradere min forbindelse til 90/90 nu, free of charge, er jeg spændt på at se om det gør den store forskel, at hente en film ned på 7 minutter i stedet for 15 etc.
JEg er nødt til at hente noget underholdning til når jeg er på søen, hvor vi er op mod 25 mand der skaldele en 256kBit forbindelse.JEg har kørt på40/40 længe (næsten 5 år) og der klarer vi det fint med 3 på netflix/viaplay, samtidigt med NAS'en står og DL'er samtidigt.
Så at SE (stofa) har valgt at opgradere min forbindelse til 90/90 nu, free of charge, er jeg spændt på at se om det gør den store forskel, at hente en film ned på 7 minutter i stedet for 15 etc.
Hente? Troede langt de fleste streamer film?
JEg er nødt til at hente noget underholdning til når jeg er på søen, hvor vi er op mod 25 mand der skaldele en 256kBit forbindelse.JEg har kørt på40/40 længe (næsten 5 år) og der klarer vi det fint med 3 på netflix/viaplay, samtidigt med NAS'en står og DL'er samtidigt.
Hente? Troede langt de fleste streamer film?
Har siddet og undersøgt lidt.
Det virker helt sygt at TDC vil have 279 kr/md for en 50/50 når jeg igennem Hiper kan få 1000/1000 for 299 kr/md.
Har siddet og undersøgt lidt.
Det virker helt sygt at TDC vil have 279 kr/md for en 50/50 når jeg igennem Hiper kan få 1000/1000 for 299 kr/md.
Jeg er udemærket tilfreds med den Fullrate bredbåndsforbindelse jeg har. Jeg har 50/10 Mbit bredbånd igennem telefonstikket.
Hvis i se og sammenligne priser findes de her:
https://www.fullrate.dk/privat...
(For nye kunder er der faktisk pt. rabat, så noget kan tyde på at #19 har ret og vi måske skal afvente lidt med at skifte selskab indtil vi ser om der udbryder en priskrig med hurtigt bredbånd til spotpriser.)