Har kun leget lidt med det mest for at teste det af. Jeg havde dog en god oplevelse med at spille Gears of War på Xbox360 med 3D på TVet. Det synes jeg fungerede rigtigt fint.
Kunne sådan set også godt tænke mig at prøve det på PCen som også understøtter det men synes bare udvalget at spil er ret fesent.
Nu venter jeg og ser hvad det ender med når VR begynder at ramme markedet. 🙂
Valgte en TV model uden 3D, da jeg synes det er noget pis... :)
65" LG 772 IPS, 4K og ingen 3D, det passer mit behov helt fint (var egentlig også derfor jeg fik overtalt princessen til at det var det helt rigtige valg)
- 3D er næsten ligeså ringe feature som Samsungs billede kvalitet generelt.
IPS (LG/SONY udvalgte modeller) v OLED Alt andet, no go.
Kunne de ikke også fjerne "SMART" funktionen, det funker jo slet ikke, magen til noget langsomt lort skal man lede længe efter + der ikke er et tastatur der medføler så man kan skrive sin e-mail og kode.... :no: :no: :no: :no:
Kunne de ikke også fjerne "SMART" funktionen, det funker jo slet ikke, magen til noget langsomt lort skal man lede længe efter + der ikke er et tastatur der medføler så man kan skrive sin e-mail og kode.... :no: :no: :no: :no:
Afhænger af TV LG har følgende features jeg benytter (med det OS jeg har...)
- Netflix 4K MED 5.1 support - SmartShare, bruger HDD på router til musik, film, billeder - YouTube - Webbrowser i nødstilfælde, hvis jeg skal vise noget til mange..
Ville nødigt undvære Netflix 4K med 5.1, det ville påvirke el regningen.
Smart funktionerne er ok i de nyere fjernsyn. -har dog endnu ikke fundet et tv som kan levere samme billed og lydkvalitet som en dedikeret medieafspiller. Men til f.eks. tv nr 2 i soveværelset er det alt rigeligt.
Jeg har ikke et 3d tv selv og har heller ikke planer om det, men mine forældre har og vi har set en film på det. Det fungere men det er ikke sådan at jeg er imponeret.
Heller ej i biografen er jeg imponeret. På nær med en film som var Avatar den var vild fed i 3D, men den film var jo også specifikt lavet med hend blik på 3D effekt. Har så siden hend se 3 andre film i biografen i 3D og igen af de film gav den samme wow effekt, faktisk var jeg ret skuffet. Min konlusion omkringfilm i 3D er at med mindre filmen er lavet til 3D, er det ikke værd at se en film i 3D snare tvært i mod. Hvis der findes andre film ud over avatar som specifikt er lavet med hendblik på 3D sig da endelig til hvis i kender en.
Det lader også til at 3D generelt er lige så stille på vej ud de kommende år. I vært fald hos private.