Har samsung 850 evo (os) og intel 335 til spil og dem har jeg ikke haft problemer med
Billigste på edbpriser,pricerunner er ca 550kr og tænkte om der var nogen weekend,kampange tilbud så jeg kunne få en god driftsikker,stabil ssd på 240-256gb til under 500kr
Brugt koster 240-256 ssder fra kingston, ocz (agility 3,vertex 4) 500kr
Kan det betale sig med 2 ssder i raid o til spille eller sælge min 240gb intel 335 og købe en brugt samsung 850 evo på 500gb og køre raid 0 med os,spil så spil hver gang skal geninstalleres hvis styresytemmet skal geninstalleres (windows 10)
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 14-02-2016 13:07:01.
Jeg synes at vi skal op på 1 TB SSD, til en ok pris før det er fair a bruge dem til lager disk. Sådan ser jeg på det. 🙂 Når vi snakker om spil, så er 250GB sgu ikke nok i dag når man tænker på at de fleste er på omkring 20GB, eller GTA som er over de 60! 😐
Jeg synes at vi skal op på 1 TB SSD, til en ok pris før det er fair a bruge dem til lager disk. Sådan ser jeg på det. 🙂 Når vi snakker om spil, så er 250GB sgu ikke nok i dag når man tænker på at de fleste er på omkring 20GB, eller GTA som er over de 60! 😐
Nu har jeg så 240gb til spil og har under 10gb fri plads
Hvis jeg var ligeglad med at skulle geninatallere spil kunne jeg godt finde på at købe den 500gb ssd jeg linker til og så køre raid0
Men synes det praktisk ikke at skulle geninstallere spil hvis styresystemmet skal geninstalleres for at rense helt ud i skrammel der måtte have hobet sig op med tiden og som ikke forsvinder med ccleaner
Hvad ville jeg kunne få for en 240gb intel 335 ssd? (kan ikke huske alderen)
Siden du "kun" skal have dem til "spil lager", så er det vel OK at smide et RAID 0 arrey op til dét formål, og så f.eks. tage 2 af de der billige lavtydende SSD'er, da det jo primært er læsehastigheden du har behov for, så kan du sq nok godt leve med de få gange du skal skrive til dem, at de er sløve i optrækket.
En ekstra ssd på 240gb evt køre raid 0 selv om det ikke er samme ssd (har det som nogen har det med 2 grafikkort jeg vil gerne have samme model)eller en 500gb ssd
Overvejer at gi min intel 335 ssd på 240gb til min mor som har fødslesdag i næste uge