Tilmeld jer robinsonlisten, gøres på kommunens hjemmeside. Så modtager I ingenting.
#7: Ja det er heller ikke så lidt at jeg er blevet svinet til i den anden ende af telefonen 🙂 ...bl.a med at jeg burde gå til psykolog mv. - det er altid dejligt at starte dagen på denne måde.
Jeg behandler telefonsælgere, som jeg selv ønsker at blive behandlet 🙂
#7: Ja det er heller ikke så lidt at jeg er blevet svinet til i den anden ende af telefonen 🙂 ...bl.a med at jeg burde gå til psykolog mv. - det er altid dejligt at starte dagen på denne måde.
Jeg behandler telefonsælgere, som jeg selv ønsker at blive behandlet 🙂
Når tlf.sælgere ikke vil respektere mit valg (at stå på Robinsonlisten for at slippe for tlf.sælgere), så ser jeg ingen grund til at respektere deres valg af job!
Tlf.sælgere er også mennesker, men de har selv valgt jobbet, hvorimod jeg har (forsøgt) at fravælge de må ringe til mig.
Især,når jeg er på ferie i Thailand, SriLanka eller lign., og der så ringer en sælger med "Nu skal du bare høre dagens bedste tilbud på 7 mm møtrikker", og jeg skal betale 4-10 kr i minuttet for at have besvaret opkaldet, så er min tålmodighed altså ikke ret stor!
Jeg kan ikke fordrage anmasende sælgere, tlf. eller IRL, hvis der er noget jeg vil købe skal jeg nok selv henvende mig.
hvorfor er det at folk har så ondt i røven over at andre har et arbejde de måske ikke mener er en måde at ernære sig på?
Hvis der ikke var nogen der købte noget så ville der ikke være telefonsælgere, ergo er der nogen der giver den proffession liv.
Hvis man ikke ønsker at blive ringet op (bliver det personligt aldrig) så må man tage sine forholdsregler.
Robinsonlisten er det første skridt, og så lade være med at være med i diverse online konkurrencer.
I de fleste tilfælde så har man faktisk selv givet folk lov, for hvis ikke man har gjort det så må de ikke ringe.