VPN + Bullguard = Dødt internet ?

Diverse d.  21. februar. 2016, skrevet af LunD^dk
Vist: 661 gange.

LunD^dk
 
Newbie
Tilføjet:
21-02-2016 11:35:15
Svar/Indlæg:
9/2
Hej!

Jeg har det problem at mit internet bliver vildt langsomt/hænger/dør når jeg er forbundet til VPN.

Det sker kun når jeg har Bullguard installeret, det hjælper ikke at slukke AV og Firewall, det skal helt afinstalleres så kører det fint. Har prøvet 2 forskellige VPN udbydere med samme resultat.

Nettet bliver langsomt, og hvis jeg starter en download starter den med fuld hastighed i et par sek. hvorefter internettet dør, og så går det et par minutter så virker det igen - andre gange skal jeg disconnecte fra VPNen før det virker ikke. Samme hvis jeg browser www, skifter jeg langsomt sider kører det ok, men klikker jeg hurtigt rundt dør nettet. Ellers hvis jeg laver en speedtest, starter fuldt ud, dør efter et par sek.

Afinstalleres Bullguard virker alt som det skal.

Har snakket flere omgange med Bullguard, de har prøvet noget forskelligt over fjernstyring men uden resultat.

Nogen ideer?


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af LunD^dk d. 21-02-2016 11:36:28.
Springer
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-02-2016 17:14:03
Svar/Indlæg:
765/28
Har samme udfordring med en kollega, der kører bullguard mod vores citrix server....


LunD^dk
 
Newbie
Tilføjet:
22-02-2016 09:32:41
Svar/Indlæg:
9/2
Skod når man har 400 dages licens tilbage. 🤣

Men der er gået en uge siden jeg snakkede med supporten (de arbejdede på det i flere timer over fjernstyring), men har ikke hørt fra dem siden. De ville undersøge det og sende en mail når de vidste noget.