Ja så har jeg jo så været ude ved Dansk Tøris teknik og ja jeg kan få i mindre mængder til færre penge i tøris piller :( . Jeg kan desværre ikke bruge tøris piller da jeg skal bruge den jævne overflade, som er at finde på blokkeformen. Medmindre jeg går ud og køber en stålplade på 25 mm tykkelse til en vanvittige pris og ligger pillerne nedenunder, men så forsvinder der nok også noget af -grad effekten, som er at finde ved direkte kontakt med tørisblokkens overflade.
Ja jeg har også været forbi mit lokale slagteri idag. De havde også tøris blokke fra deres transport trailere og de smider dem egentligt bare ud dem de havde i overskud, men det er åbenbart forbudt at udlevere dét. De må åbenbart ikke udlevere det de skal smide ud, så er jeg jo lige vidt. Arrrgghhh :l .
Den lokale fiskehandler bruger ikke tøris, men almindelig is, så der vinder jeg desværre heller ikke.
Så jeg spørger lige igen. Nogen der kender nogen i nær vejle området(privat producering af dette er også fint) , hvor man i ny og næ kan komme forbi efter et lille stykke tøris blok på 20cm lang, 20 cm høj og 5 cm i tykkelsen??
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Strider007 d. 23-02-2016 19:03:07.