Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2016 22:13:28
Svar/Indlæg:
1626/507
OS windows 7, 64 bit
bundkort MAXIMUS VII GENE z97
Jeg har lige formateret min computer, inden jeg formateret har jeg i meget lang tid haft problemer med mine usb porte som ikke ville registrer noget som helst.
fik det dog til at virke, så kun mit keyboard og mus virkede. Og igen havde jeg problemer efter formatering, gik ind på asus hjemmeside tog den første usb driver, men så kunne jeg intet bruge,,,alle porte var døde,
jeg måtte formaterer igen, så kunne jeg bruge musen igen.
Det skal lige siges at nogle gange hvor musen ikke virkede i windows, så virkede den inde i BIOS, og andre gange omvendt.
Lige nu, hvor både mus og keyboard virker, så er musen sat til kabinettet, det vil sige at den er tilslutten direkte på bundkortet. bag på er det kun de 2 øverste (sorte) som virker, hvor usb 3(blå)med 4 tilslutninger, samt de 2 sorte ved siden af, virker ikke.
jeg har været inde i enhedshåndtering, og der er alle gule, jeg har prøver at opdaterer direkte, men den søger bare,,,det sjove er at når jeg prøver at opdaterer windows,,,søger den også bare,,uhmmm jeg har haft batteriet på bundkortet, af og på ,uhmm.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af busser d. 22-02-2016 22:15:51.