jeg spillede både 1-2-3-4´erne, og
3´eren var imo det bedste i serien, og 4´eren skuffede mig dybt, 4´eren køre imo af lort(selv med highend hardware i sølle 1080p).
+ 4´eren er ikke grafisk flottere end 3´eren, som kørte markant bedrer imo.
Så efter 4´eren, så tror jeg ikke jeg gider de titler/den spil-serie mere, nu har både COD(efter mw2) og BF efter 4´eren, og nu farcry umidbart fucked mig over, specielt BF4 og FC4 var store skuffelser, men tror faktisk jeg er blevet for glad for div f2p titler, i forhold til at gide spille røv kedelige singleplayer campains, og mediocre og super buggy multiplayer tripple A titler mere, syntes de fedeste spil i nyere tid er og bliver warthunder/world of tanks/world of warships og muligvis også league inden de fuckede det op og ændrede det til det værrer.
Fuck tripple A seriers popularitet og grafik/lyd, når deres gameplay sutter max og spillende er alt for fulde af bugs ved release. de bedste F2p seriers, prøver hårdere fordig deres indtægt hænger mere sammen med at de skal gøre et godt job på lang sigt, og ikke bare lave et engangs kald/en uafhængig salgs oplevelse, som tripple A´erne gør og umidbart kan leve af.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Fearless Angel d. 26-02-2016 17:55:07.