Jeg stoler også mere på producenten. Dog skal man passe på med og hente beta, eller alpha drivers, da der kan forekomme fejl, eller problemer http://ca.gigabyte.com/product...
Følg #4 og #5's råd og hent drivere fra chip-producenterne (lyd, grafik, bundkort mv) men sørg for de er WHQL certificerede, så vil du yderst sjældent opleve problemer
Ok tænker jeg vil hente til mit bundkort. Men skal det så være fra selve bundkort fabrikanten. Eller fra chipset fabrikanten? Jeg husker at det ikke altid er samme version?
#12 Kan være at du allerede har nyeste? Så vil update utility sjovt nok ikke finde nyere ;)
Du kan se hvem der har lavet driveren i Enhedshåndtering ved at højeklikke, vælge egenskaber og så driver.
Står der INTEL er du ok, står der Microsoft er de fra Windows update.
(ja mine er lidt gamle :P)
Men ellers, som alle andre også siger. Hent fra chip producenten, ikke fra Windows update / producenten af PCB.
Realtek's (som regel lyd/netkort) side kan dog være utrolig langsom til tider, og har derfor nogle gange sprunget over hvor gærdet var lavest, uden nogle problemer. Men nu plejer audio/netværk heller ikke at skabe performance issues.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tripoden d. 25-02-2016 23:15:46.