Jeg har gennem den sidste uge haft lidt problemer med min pc. Først starter det med at mine nvidia drivere crasher. Et par dage efter får jeg BSOD, restarter og det køre fint. Ved større load scenarier i mmo's og andre situationer crasher mine drivere igen.
Jeg vælger at åbne kabinettet for at se om der er noget der sidder løst (da pc'en har været ude at køre grundet lan) Intet sidder løst, da jeg sætter det hele til igen vil den ikke starte op.
Skærmen er sort, men hele maskinen starter, den nå ikke engang frem til bios.
Jeg har prøvet uden ram uden den meldte fejl. Jeg har prøvet at køre uden grafikkort og benytte det onboard, heller ikke det hjalp.
Tror du har taget det rigtige valg, men det havde måske været nemmere lige afprøve dine ram først. At processoren står af høre til sjældenheder og det ville undre mig om både dit grafik kort og onbord er defekt.
Kortslutning mellem mobo og kabinet, eller ram ved forkert MHz så de blokker opstart er mine to bud. En anden gang split maskinen ad, og sæt den sammen på et håndklæde, for at udelukke Kortslutning mellem mobo og kabinet.
Update, de kontaktede mig fra Føniks, det var mit motherboard der var dødt.
Til gengæld har jeg ved montering af dette setup lagt en io plade i motherboard kassen fra det gamle setup(som blev væskeskadet) så nu er de nød til at sende det ind til msi for at checke motherboarded for dette.... Suk så nu går der en uge inden jeg har en pc igen.
Jeg har forstår deres forretningsgang, men fandeme bittert at få en ekstra uges ventetid på grund af sådan noget... IO pladen passede ikke engang til det motherboard >.<