Elitebruger
Tilføjet:
29-02-2016 22:14:15
Svar/Indlæg:
306/54
OKay så.. Jeg har lige opgraderet min maskine til Asus Z170-A, i7-6700k, 16 GB 3000MHz Corsair platinum og et par Smasung evo 250GB i raid 0.
Fra den gamle maskine har jeg taget mit Gainward GTX770 4GB med over.
Da jeg så fik startet skidtet op og fik startet mit første spil op crashede maskinen og efter at have genstartet, var der nu en masse hvide prikker der flytter sig lidt frem og tilbage på skærmen.. Jeg forsøgte mig lidt frem og tilbage, men kunne ikke slippe af med pletterne, så jeg testede med et GTX960, som jeg havde liggende til en anden maskine, hvilket kørte 100% smooth.. Jeg får nu tanken at mit kort nok er ved at dø, så jeg begynder at shoppe efter et nyt.. Ved et tilfælde kommer jeg så til at tænke i driver issues, mere end bare sådan lige, for jeg har førsøgt at slette og geninstallere, jeg vælger så, bare for at prøve, at gå ind i enhedshåndteringen og fjerne driverne totalt til GFX, og VUPTI, så er alle artefacts forsvundet og film ser helt normale ud, men jeg kan dog ikke køre nogle spil uden drivers, da det hakker helt uhjælpeligt.. Er der nogen der har oplevet lignende og har en id'e til et fix?
Dvs. jeg kan køre med windows standard drivere uden fejl, men i samme øjeblik jeg henter en driver der genkender mit GFX som gtx770, så er fejlen tilbage?
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af MazdaMadsen d. 01-03-2016 08:42:05.