Hej, i går optog jeg første program med mit TV, det afspiller fint på TV, men vil gerne vise det på min bærbar til noget familie om et par uger.... Problemet er bare, jeg kan ikke afspille filerne på nogen vis, ud over med LG TV.
Kan end ikke se fil format på dem, hvilket er ret besynderligt 😐
Moderator
Tilføjet: 02-03-2016 14:01:32
Svar/Indlæg:
5039/109
Mener bestemt at TV producenterne krypterer filerne du optager på dit TV, ligesom med HDD optagere. Det er for at bekæmpe piratkopiering som jeg lige ser det.
Mener bestemt at TV producenterne krypterer filerne du optager på dit TV, ligesom med HDD optagere. Det er for at bekæmpe piratkopiering som jeg lige ser det.
Jep, toolet meldte at det er krypteret... Så er der ikke andet for end at de må komme på besøg og se det her - man kan end ikke vise optagelserne fra et LG TV på et andet LG TV....
Det er helt normalt at TV'et laver en special-formattering af harddisken og gemmer optagelser i et krypteret format, så de kun virker med netop det ene TV.
Min løsning var at smække en dobbelt TV tuner i min PC. Nu kan jeg optage 2 programmer på samme tid, redigere optagelserne og afspille dem på både PC og TV i perfekt kvalitet.