Hey folkens. En masse af os har gjort flittigt brug af gporto, men den er blevet begrænset gevaldigt nu. De har ændret vilkårene til man skal have en aktiv annonce og målene på pakkerne er blevet reduceret gevaldigt, så f.eks. et bundkort i original emballage ikke længere må sendes som en 1kg pakke.
Til gengæld har jeg (først nu) opdaget at GLS har et samarbejde med DBA.dk, hvis man har en aktiv annonce dérinde, så kan man lave en pakkelabel på den annonce, til samme/tilsvarende vilkår af hvad post.dk/gporto havde før. Forsikringen på DBA/GLS er op til 4500kr.
Tredie mulighed for billig fragt er DAO, men jeg har ingen personlige erfaringer, men hørt flere tale dårligt om dem, og deres forsændelser er kun forsikret til 350kr og har væsentligt færre opsamlings/afsendelses punkter.
Det er jo rimeligt nok Man skal jo huske på at det er jo reklame det handler om og ikke bare en fragt service.
G&G få jo penge ved at sælge reklamer og skal jo dokumenter at de har denne from for trafik på siden, for at forsikre Post Danmark og andre at der er penge i lorte 😀
og det tager jo kun 5 min at oprette en annonce jo 🙂
Har I tjekket ud https://www.pakke.dk/ ? De er et godt alternativ ude på markedet, og vil nu også sige at de har meget gode priser i forhold til konkurrenter. :yes: