Prøvet en anden driver?
prøvet et andet kabel fra killer til router.
Ellers er jeg personlig fløjtende ligeglad med hvilket kort der sidder i til mit behov, de dyre har typisk nogle ekstra features, har dog ikke selv har behov for dem (tror jeg ikke, så kører de i hver fald automatisk), så funker det er jeg glad.
og som dig bruger jeg altid onboard net.
Istedet for at bruge den medfølgende driver kan du manuelt igennem device manager (kender ikke dansk oversættelse, har engelsk Windows) opdaterer driveren med en driver til Qualcomm Atheros AR8161/AR8165.
Jeg havde præcis det samme problem med mit killer netkort og fandt den løsning et sted på internettet og det hjalp for mig.
Jeg har dog også hørt om folk der bliver nødt til at skifte til et billigt PCIe netkort. (TP-Link du linker til er ganske udemærket)
Istedet for at bruge den medfølgende driver kan du manuelt igennem device manager (kender ikke dansk oversættelse, har engelsk Windows) opdaterer driveren med en driver til Qualcomm Atheros AR8161/AR8165.
Jeg havde præcis det samme problem med mit killer netkort og fandt den løsning et sted på internettet og det hjalp for mig.
Jeg har dog også hørt om folk der bliver nødt til at skifte til et billigt PCIe netkort. (TP-Link du linker til er ganske udemærket)
Okay, kan huske jeg prøvede noget lignende i starten da jeg købte mit bundkort for snart 3 år siden, bare lige for at være helt sikker, du mener at gøre som i den her guide right?
http://www.techpowerup.com/for...