Jeg sidder og prøver at fikse en asus k55v. Den starter op med at avast laver en scan, så får den en error
via google translate har jeg fundet frem til dette: there has been a problem and needs to restart your PC. We will collect information on where the error and it then automatically restarts
For more information, you can check later this error
Jeg kan ikke finde nogen måder og starte op fra usb i bios. Har prøvet og google mig frem til det, men kommer frem til andre maskiner, og versioner, end hvad jeg sidder med
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Teresa d. 17-03-2016 08:51:38.
TÆND for din Bærbare PC Opstartsmeddelelsen for din Bærbare PC vises på skærmen, når du TÆNDER for den. Hvis nødvendig, kan du justere lysstyrken ved brug af genvejstasterne. Hvis du har brug for at køre BIOS opsætning, eller modifcere systemkonfgurationen, tryk på [F2] under opstartsprocessen for at komme ind i BIOS opsætningen. Hvis du trykker på [Tab] under splashskærmen, kan du se standard opstartsinformation såsom BIOS version. Tryk på [ESC] og du vil blive præsenteret for en opstartsmenu med valg, for at starte op fra dine tilgængelige diske.
Hvis du booter fra USB skal du være opmærksom på om din maskine er sat til UEFI eller kører Legacy (BIOS) Hvis den er født med Win 8/8.1 er det ret sikkert det er UEFI.
uanset hvad port jeg sætter den i, så ser den den ikke. Har prøvet og slå diverse ting til og fra, men uden held. Og pt kan jeg ikke komme ind på asus side og tjekke drivere for at se efter bios opdateringer
ca kan man ikke bruge til noget. Opret en ny med RUFUS det tager 10 min. hvis du har iso filen, men du skal sikre dig at du har version 1511 Build 10586 ellers skal du gennem en stor opgradering efter install.