Jeg er egentlig ret tilfreds med denne mobil.
Den opfylder de fleste af dine krav
Sony Z5 compact
https://www.bilka.dk/elektroni...
Kunne en Lumia 950 være noget for dig?, det er pt. min ønske mobil men føler ikke jeg står med 4k til en mobil lige nu.
ud fra de ønsker er det nok ikke en iphone du skal ud i 😀
Kig på lidt større z5 end compact.
Du vil købe vilde z5 med 4k skærm er vi oppe i 5k pris. Du for chrom og guld med i købet ved dyreste z5. Den er 2000kr dyrere end z5 compact.
Z5 har fhd, hvor compact vist nok kun er HD.
5000 kr kan du få Huawei med 4k skærm på mobilen.
#12 du har ikke tjekket hvad hans ønsker mht brug er, vel?
VI er ikke ude i hvilken smartphone der er bedre end den anden. Men et reelt ønske om at telefonen skal kunne bruge de ønskede programmer
Sony Z5 compact
Tak for svar. Jeg syntes ikke jeg kan se forskel i z3 compact og z5 compact. I hvert fald minimalt..?
Kunne en Lumia 950 være noget for dig?, det er pt. min ønske mobil men føler ikke jeg står med 4k til en mobil lige nu.
Nokia Lumia ville nok være et fremragende valg i forhold til office og Exchange - og hvis de så også slog sig yderligere og brugte penge på continuum (staveplade?)så ville de medarbejde der havde brug for det, jo have en suveræn arbejdspladsintegration..
Jeg går ud fra at du her tænker på batteritiden? Ja, det er jo ikke så fedt at sidde i en flyver på vej til Finland og løbe tør...Hvorfor laver de dem også med så små batterier? Det er jo til grin.
#ALLE:
Jeg siger tak for svar. Lad endelig svarene blive ved med at komme. Vores firma skal have nye telefoner, og jeg blev bare bedt om at komme med input - eftersom jeg jo har klaget over de telefoner jeg har fået udleveret! 🤣
Sony Z5 compact
Tak for svar. Jeg syntes ikke jeg kan se forskel i z3 compact og z5 compact. I hvert fald minimalt..?
Nokia Lumia ville nok være et fremragende valg i forhold til office og Exchange - og hvis de så også slog sig yderligere og brugte penge på continuum (staveplade?)så ville de medarbejde der havde brug for det, jo have en suveræn arbejdspladsintegration..
Jeg går ud fra at du her tænker på batteritiden? Ja, det er jo ikke så fedt at sidde i en flyver på vej til Finland og løbe tør...Hvorfor laver de dem også med så små batterier? Det er jo til grin.
#ALLE:
Jeg siger tak for svar. Lad endelig svarene blive ved med at komme. Vores firma skal have nye telefoner, og jeg blev bare bedt om at komme med input - eftersom jeg jo har klaget over de telefoner jeg har fået udleveret! 🤣
Ligesom prisen også er næsten identisk efterhånden. (700kr forskel)
Z5 compact har bare ikke de tåbelige klapper på siden, samt den er overall opgradet i forhold til Z3 compact.
Men det er jo jer der skal bruge dem, så det styrer i jo selv.
Jeg har den selv som firma mobil, og batteri tiden er ret god. Og str er fornuftig. Ikke for stor/lille
Jeg ved dog ikke hvordan den er med Exchange service.
Hvad med de nye Nexus? Burde være indefor budget og så kan folk selv vælge stor eller større skærm.