.dll ballade på bærbar

Diverse d.  18. marts. 2016, skrevet af Drunken
Vist: 734 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2016 12:17:30
Svar/Indlæg:
1107/258
Hejsa alle.
Har en bærbar der driller pga diverse dll filer ikke eksistere på den. den sidste nye var opencl.dll
Nogle der kan et godt trick til det ? er ikke kun 1 dll, kan bare ikke huske navnene på de andre. 2-3 forskellige kommer. Og gerne flere man bliver opmærksomme på når man installere spil.

Har fundet dll-files.com og der er et super smart auto fix - virker dog kun 1 gang til 1 dll.
Nogle som er bekendt med andre auto fixere til dll som gerne er gratis udgaver :)
Når jeg manuelt går ind og placere de dll filer så syntes jeg ikke det har den ønskede virkning..

Skal sige det er en helt ny install er windows 7 pro 64 bit. OG på en Lenovo Thinkpad 410. :)gammel skrald men settlers 2 ftw ;)
Mvh.
Drunken
Sven

Superbruger
Tilføjet:
18-03-2016 15:05:39
Svar/Indlæg:
3661/82
vil ikek anbeafle at downlaoe dll filer fra 3. parts medmidnre du kan bekraftet de er nyeste version samt ikke er blevet anedret etc

Opencl burder komme med din graffikort driver mener jeg saa reinstaller driver

derudover skal dll filer register foer de er aktive.
det kan goere med kommandoen

regsvr32.exe dllnavn.dll

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2016 15:12:20
Svar/Indlæg:
1107/258
ahh ok. Well har installeret alle drivere 3-4 gange og fra forskellige "sourcer". Der mangler hver gang den dll fil. sjovt nok. derfor jeg begyndte at reinstallere hele lortet. 2 gange ^^ hjalp ikke.
Men fortsætter søgen efter min dll cure ! Men kan da spille lidt små spil uden manglen af de forskellige dll filer :) Altid noget ^^ Men tak for kommandoen :) havde ikke lige luret man selv skulle registrere dem sådan :p