Ny Bruger
Tilføjet: 21-03-2016 02:35:06
Svar/Indlæg:
2/3
Jeg har en pc som der er begyndt at pibe og ikke vil starte det er som om den starter og ikke kan komme videre derfra dens 4 phase led lyser allesammen med nummer 4 lyser rød mens de andre lyser grøn/gul, er der en der kan hjælpe? :)))
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af MazdaMadsen d. 21-03-2016 10:08:40.
Svaeet at sige noget konkret med tatet paa ingeting at gaa efter.
- Reset cmos - Tag bundkort ud af kabinet og starter det op med absolut minimum af ting dvds CPU ram graffikort og PSU. - udfyld indlaeg med brugbare objetive information ( ikke gaetterie og teroier) sasom hvilket udstyr er der tale om.
Jeg tager gerne pænt imod nye brugere, men tråden her er netop et klasseeksempel på en dårlig titel, manglende informationer og en ny bruger der ikke har været på siden den nat han oprettede tråden. Det er nu 3 dage siden.
Jeg ved, der stadig er delte vande, når nye brugere opretter tråde( hvordan man tackler alle manglerne), men netop det med at gøre bare lidt ud af sin tekst er altså primus motor. Og evt vende tilbage for at se om der er kommet svar når panikken er aftaget
Ny Bruger
Tilføjet: 24-03-2016 12:03:34
Svar/Indlæg:
2/3
Jeg vil gerne takke for den "gode" velkomst og feedback synes det er for nedladende at man skal sidde og prøve sin tid på at rette og kritisere andres opslag og kommer her og beskriver problemet som det er (jeg er ikke specielt klog på pc'ens indhold og er ved at finde ud af det) og håbede lidt at der måske var en der havde været ude for samme problem. Der er nok en grund til at man ikke har været på siden det er sjovt nok ferie lige så det er ikke alle der har tid til at sidde og kritisere andres opslag men fint nok jeg tænkte jeg kunne skrive opslaget og så se svarende når jeg kom hjem fra ferie. Jeg vil gerne takke dem der faktisk prøver at hjælpe ud fra det info jeg har givet mere.