Maetet du disable cores / Hyperthreading ? HVis du havde flere core koerende proeve du at affinity laase superpi til en core for at undgaa cache trashing ?
Stort tillykke med rekorden og hvor er det bare fedt ;) Nu vi taler om LN2 hvad blev der egentlig af de der specielle kabinetter, hvor der sad kompressor i toppen, så man kunne ekstremkøle sin CPU uden LN2 de var meget fremme omkring P4 prescott perioden.
Var det ikke en eller anden Dansk tandlæge, som lavede de ekstremsystemer og som havde bruger herinde ?
#17 Jeg er ret sikker på at jeg har set en henvisning til en person her på siden inden for det seneste halve år, der laver sådan systemer. Men kunne da være rart med en navn 😀
Vapochill kan jeg faktisk godt huske. Fedt kompakt system til ekstrem køling. Det kan måske være, at det har slugt lige så meget strøm, som en fryser der stod med låget åbent og de var vidst heller ikke helt billige.
Men det er super flot riska med verdens rekorden kunne godt se inde på OCTDK team feeden på hwbot at du har lagt mange resultater op indtil verdens rekorden var der 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Rasmus66 d. 23-03-2016 19:00:40.
Tillykke riska. Godt gået også med en ældre cpu. Det får mig helt til at savne min gamle vapochill (se profil), men den er solgt og jeg har ikke den samme interesse længere.
Jeg syntes at det er imponerende at du når 105% OC, men det er dog lidt trist at det ikke er på alle kernerne og ikke kun på den ene kerne men sådan er gamet.
#15. Du kan se på de screenshots af cpu-z hvor mange kerner der er aktive, nede i det højre hjørne på forsiden af cpu-z.
#25. Du kan sikkert købe noget tøris et sted i nærheden af dig. Man skal dog lige huske at lufte bilen godt, ud imens at man transportere det. Dansk tøris teknik ligger da i børkop.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ICE-Cool d. 23-03-2016 21:46:09.
#26 Det tænkte jeg ikke lige på, men jeg vil have LN2 😎
#27 Jojo nu skal du bare lige se løjer her du. De skal bare lige overtales, lidt lige som en mis. I starten er de altid sure og hvæser, men efter lidt tid spinder de og du dens bedste ven. Sådan skal en gammel træt cpu også have det. Bedst som cpu så tror i er bedst pals giver du den sådan en chok på volten så den springer op på 8 GHz af skræk (men den dør måske også af skræk eller du kan være heldig at unlocked de 4 ekstra kerner også jep lige som en amd cpu. ren magi...) 🤡
Det er rigtig im an expert 😎 ( 🤡 )
Hør på billed i det link ser det da mere ud til at han kun bruger kompressor køling og ikke LN2 som jeg jo vil bruge.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SkylineGTR d. 23-03-2016 22:54:25.
Jep den er max nice har bare lidt svært ved at få den til at vælge den rigtige core når jeg booter da det kun er en core der kan 7ghz+ har haft et 7239mhz cpuz screenshot men det var corrupted