Wireless tjek, ambidextrous tjek, dock ... fail
(>_<)
hvorfor ingen dock til så dyr og fin en mus - med ~~ 24 timers spiltid bliver man da sindssyg hvis musen skal bruges wireless til dagligt og man skal have det ladestik ind og ud x 1000
Har en Steelseries Sensei Wireless som jeg gerne vil udskifte fordi dock performance er svingende så der måtte godt lige have været en sådan
æv
Jeg har en G700S og den bruger kabel til opladning. og fungere fint, og rart man kan lade mens man spiller hvis man løber tør.
en af mine venner har 8 genopladlige batterier liggende i en skuffe, ham løber aldrig tør, skal bare skifte.
Det er bare rigtig mange penge for en mus, som man ikke ved om der er meget mere at komme efter siden deres G700S ??
Jeg har en G700S og den bruger kabel til opladning. og fungere fint, og rart man kan lade mens man spiller hvis man løber tør.
en af mine venner har 8 genopladlige batterier liggende i en skuffe, ham løber aldrig tør, skal bare skifte.
Det er bare rigtig mange penge for en mus, som man ikke ved om der er meget mere at komme efter siden deres G700S ??
Personligt synes jeg ikke G700s er særlig god og har degraderet min til brug på min surfbook og benytter i stedet for en første generation G9 på min spille stationære.