[Project Log] IN WIN D-Frame Mini "Blue Morpho"

Case-modding d.  27. marts. 2016, skrevet af DeuS#1
Vist: 3970 gange.

DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:01:28
Svar/Indlæg:
206/12



It's Build Time Again !!

Hey HWT,

Så er det skisme tid til at bygge igen!
Skal lige siges at projektet har været i gang i et stykke tid, havde bare glemt at smide det op på HWT også!
Så der kommer lige en ordentlig smøre, og så en kæmpe stak lækre billeder af de forskellige dele,
og så er det bare at vente på næste update :)

Info om projektet:

Jeg købte for længe siden et IN WIN D-Frame Mini kabinet i rød, og begyndte at brainstorme over hvad jeg skulle gøre ved den.
Normalt når jeg starter et nyt projekt, går jeg amok med at søge efter billeder på google som kan give mig inspiration til et tema.
Og denne gang fandt jeg et billede af en kæmpe stor flot blå sommerfugl som sad og chillede på et underlag af en masse små hvide sten,
og jeg var solgt!
var helt vild med de blå og hvide farver, med en smule sort på kanten af dens vinger, og besluttede mig for at det skulle være de farver
og den sommerfugl som projektet skulle være designet omkring.

Jeg vidste så selvfølgelig også at jeg ikke bare gad have et standard kabinet, og fandt lidt inspiration i B-Negative's LUMO project (Fantastisk build!)..
Så næste skridt var at tage fat i mine gode venner ved Parvum Systems, og sammen fik vi lavet et layout over et bundkort/reservoir tray til at erstatte det nuværende Alu tray.
(en lille render teaser følger)




Så, det var lige hurtigt et billede af design ideen, flere renders følger senere.
planen er at køre tubing fra blokkene og ind i kanalerne i bundkort/reservoir blokken, hvor de vil blive guidet rundt til de forskellige blokke og tilbage til reservoiret,
for at bruge så lidt tubing som muligt og få det til at se meget mere rent og stilet ud.

Så er jeg heller ikke den store fan af standard montering af GPU, men forsøger gerne at få den placeret et sted hvor man kan få den fulde nydelse
af at se på de flotte blæsere eller den smukke vandblok.
Derfor har jeg valgt at montere GPU blokken et andet sted denne gang, billeder følger i en senere post.

Kabinettet i sig selv fik jeg pulver lakeret hvidt, til min store skuffelse!!
Så tog sagen i egen hånd og malede den selv. Post føler med dette senere.

Det burde være nok info lige nu omkring projektet :)

Nåå ja, og så har jeg selvfølgelig "Døbt" projektet efter navnet på sommerfuglen på billedet, "Blue Morpho".


lige et par teasere af hvad der er sket indtil videre







Alt i projektet er vandkølet med dele fra EKWB.com, Led's osv fra Coolerkit.dk
Væsken er fra Mayhems.co.uk, Bundkortet er fra Gigabyte Nordic, Caseking.de og Super Flower har kaster PSU'en min vej, Sleeving er fra Mainframecustom.com
og sidst er det parvum systems der hjælper til med reservoiret, og E22.biz der har hjulpet med lidt andre små dele og engraverede dele.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Status Opdateringer :

De fleste dele er ankommet, lige nu afventer jeg reservoir blokken fra parvum, og lidt andet hygge fra coolerkit når jeg får det købt:)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Blue Morpho Specs :

Bundkort: Gigabyte Ga-Z97N-WIFI
CPU: Intel Core i5-4690k
PSU: Super Flower Leadex Platinum 1000W
Ram: 2 x 8 GB of HyperX Fury 2133MHz
GPU: EVGA GTX 970 Superclocked ACX 4GB
SSD'er: 250GB Samsung Evo 850(OS), 500GB Samsung Evo 840(Games)

Vandkølings Dele :

Radiator: EK-CoolStream PE 240
Cpu Block: EK-Supremacy EVO - Nickel
Gpu Block: EK-FC970 GTX ACX - Nickel
Memory Blocks]: EK-RAM Monarch X2 - Nickel and EK-RAM Monarch Module - Black (2pcs)
Fittings: EK-HDC Fitting 12mm G1/4 - White
Tubing: EK-HD Tube 10/12mm 500mm
Pumpe: EK-XTOP DDC 3.2 PWM Elite - Plexi (incl. pump)
Reservoir: Custom reservoir fra Parvum Systems

PSU Sleeving :

Sleeving: MFC TELEIOS 4MM SLEEVE and MFC TELEIOS 8MM/SATA SLEEVE
Cable Combs: clear LC STEALTH CABLE COMBS
og selvfølgelig connectors, terminaler og LC CUSTOM 18AWG WIRE - Hvid

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Mine Sponsore:




-------------------------------------------------------------------------------------------------

Stay Awesome Bro's

BeckModz - Liquid Designs

Instagram: @beckmodz
Facebook: Beckmodz - Liquid Designs


Tråden blev redigeret 6 gange, sidst af DeuS#1 d. 27-03-2016 15:12:30.
DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:17:42
Svar/Indlæg:
206/12
..Post Reserveret til billeder af det færdige resultat..


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:17:53
Svar/Indlæg:
206/12
De Første Renders


Okay aller først vil jeg lige vise nogle af de 3D renders jeg har af bundkort/reservoir blokken, som Parvum Systems
er ved at færdig gøre lige nu.
På bagsiden af blokken vil der være lavet huller til SSD diskene og til kabelføringen













DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:21:17
Svar/Indlæg:
206/12
The D-Frame Mini Før Den Blev Malet Om

Lige et par billeder af IN WIN D-Frame Mini kabinettet i dens originale røde farve med sorte gummi fødder.
Ser nu også lækkert ud, men passer bestemt ikke ind i mit hvide/blå/sorte tema!
Så den ryger til maling!














DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:27:03
Svar/Indlæg:
206/12
Hardware

Jeg valgte at smide en i5-4690k i maskinen, da det er rigeligt til det formål den får:) Og kunne være sjobt at se hvad den kunne på vand, nu hvor jeg har ejet utallige 4790k cpu'er.
Valgte EVGA Gtx 970 SC acx 2.0 Grafikkortet, egentlig mest fordi jeg blev forelsket i den vandblok som passede til den fra ekwb :)
Gigabyte Nordic sendte mig deres GA-z97N-wifi itx bundkort, lille og lækkert!.
Og strømforsyningen sendte caseking og super flower mig. 1000w platinum ! Mega overkill til det her lille projekt, men virkelig smuk og passer perfekt med deres sommerfugl logo.


























































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:32:25
Svar/Indlæg:
206/12
Sleeving

Igen er det David fra Mainframecustom.com som har været så venlig at sende mig alt hvad jeg skulle bruge af sleeving til projektet.
Er kæmpe fan af deres MFC Teleios sleeving, for dens tæthed,farve udvalg og så er den bare nem at smelte for at få et lækkert resultat.
Det er sjældent jeg laver kabler med krympeflex på, syntes meget bedre om det look det giver hvis de ikke sidder der,
og der er teleios virkelig lækker! kan klart anbefales.
















































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:36:15
Svar/Indlæg:
206/12
Ny placering af GPU

Som nævnt er jeg ikke fan af bare at montere grafikkortene direkte i bundkortet, kan meget bedre lide at vise det frem.
Der er jo en grund til at producenterne gør noget ud af designet på blæserne og vandblokkene.
Så havde prøvet en masse forskelligt for at se hvad der ville komme til at se bedst ud, og endte op med at lave hullerne og lave gevind
i pladen ind til PSU'en. Er ret sikker på det kommer til at se skide godt ud!















































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:39:32
Svar/Indlæg:
206/12
EK-Supremacy Evo og Ek-Ram Monarch x2

Så kommer der lige lidt billeder af CPU vandblokken fra ek water blocks, og monarch x 2 blokken.
Er helt vild med designet på alle EKWB blokkene, virkelig stilrent design!.











































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:42:39
Svar/Indlæg:
206/12
EK-FC970 ACX Nickel GPU Block

Her er så lige lidt billeder af den super lækre gpu blok som var årsagen til at jeg valgte evga 970 kortet :)































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:47:53
Svar/Indlæg:
206/12
EKWB Fittings, Coolstream PE240 og GPU Bagpladen

Lige lidt billeder af radiatoren, fittings og gpu bagpladen til projektet.
Rad side panelerne har været et smut forbi england og E22.biz og få lidt lækkert laser gravering på siden,
billeder af det følger i en senere post.

http://i1380.photobucket.com/a...











































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:52:16
Svar/Indlæg:
206/12
EK Vardar Fans Før Og Efter Maling

Tænkte det var på tide at prøve EKWB's Vardar fans og se hvor godt de yder på deres egne rads.
Jeg valgte at male propellen hvid, i stedet for den matte grå farve de kom med.
Så der kommer lige lidt før og efter billeder af det :)























































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:56:07
Svar/Indlæg:
206/12
Monarch Module Og EK-Supremacy Evo Før Og Efter Maling


Valgte at male Monarch adapter siderne hvide, så de passede på det sorte bundkort lidt bedre.
Valgte også at male monterings delen på supremacy evo blokken.
Oprindeligt ville jeg have brugt hvidt vinyl klister, på alle blokkene rundt i kanten, men siden jeg alligevel var i gang med at male blæsere
så fik den også lige en tur :)












































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 15:58:48
Svar/Indlæg:
206/12
Mayhems Pastel Blue

Så ankom væsken til Blue Morpho endelig!
Valgte at gå med Mayhems Pastel Blue væsken, som Mayhems.co.uk var så venlige at sende til mig.
Uden tvivl den farve væske som passer aller bedst til sommerfuglens farve.
og selvfølgelig blev jeg lige nødt til at se hvor lækkert det så ud sammen med de forskellige vandblokke :)
Nyd det! :D














































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 16:02:42
Svar/Indlæg:
206/12
Montering af EK-Ram modules, og EK-Ram Monarch x2

Brugte lidt tid på at få afmonteret de standard HyperX heatsinks, med min heatgun og en lille kniv.
Derefter blev de nymalede monarch adaptere monteret, og køleblokken blev monteret og fyldt op med væske.
ser rigtig lækkert ud og kommer til at passe perfekt ind i farve temaet for projektet!














































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 17:18:39
Svar/Indlæg:
206/12
EK-DDC Elite PWM Pumpen, Og nye fødder fra In Win

I dag kom der så en pakke fra IN WIN Nederland ind af døren, med nye fødder til kabinettet i blå gummi!
selvom kabinettet ikke er helt færdig malet, så kom de da lige på til en test! Kommer til at se lækkert ud !
Så kom der også den nye DDC pumpe ind af døren! Tænker jeg enten maler bunden, eller beklæder den med hvid vinyl.


































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 17:22:53
Svar/Indlæg:
206/12
Maling af IN WIN D-Frame Mini

Som nævnt havde jeg den til at starte med ved en professionel maler, som skulle fjerne den røde lakering og smide noget hvidt på i stedet.
Da jeg så kom for at hente kabinettet 2 uger senere var den delvis hvid og delvis plettet med lyserøde pletter.
Jeg var utrolig skuffet over resultatet, og vi blev enige om at jeg fik det gratis og han fik en lærestreg angående at gå fra rød til hvid.

Jeg tog så sagen i egen hånd, købte noget grunder og noget maling og gik i gang med at samle mit gamle tøj stativ som male ophæng :)
Og så kunne jeg ikke lige lade være at lege lidt med spray maling i photoshop :D






















DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 17:24:45
Svar/Indlæg:
206/12
Og BUM så var det kabinet hvidt og lækkert

Lige lidt billeder efter jeg blev færdig med at male kabinettet.
Er ret tilfreds med resultatet :)




























DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 17:28:39
Svar/Indlæg:
206/12
GPU Mount Test Med Vandblok og Væske

Efter at have malet kabinettet tænkte jeg at jeg ville se hvordan det så ud med grafikkortet monteret,
og med lidt mayhems pastel blue i blokken.
Ser fantastisk ud, og er ret sikker på at det kommer til at stå rigtig lækkert når reservoiret også ankommer!




























DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 17:32:24
Svar/Indlæg:
206/12
Graverede og Special Dele

I dag ankom så de lasergraverede og skårede dele til Blue Morpho projektet.
Nate ved E22.biz har gjort et fantastisk stykke arbejde syntes jeg.
Samtlige dele er præcis som vi havde aftalt, og ser kanon godt ud sammen.
Der er blevet lavet covers til ssd diskene, covers til siderne og toppen hvor PSU kommer til at sidde, en 240mm rad grill og
graverede sider på radiatoren.












































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 17:40:17
Svar/Indlæg:
206/12
Montering af div. custom dele

Så blev der lige prøve monteret div custom dele, for at vise jer hvordan det kommer til at se ud :)














































DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
27-03-2016 17:42:50
Svar/Indlæg:
206/12
Sleeving af EK-DDC Elite pumpen

Lige en hurtig opdatering, fik sleevet pumpen i dag, hvilket er det seneste update.
Beklager hvis der lynhurtigt kom 200 billeder i skulle kigge igennem :D
Men indtil reservoiret ankommer så er det kun billeder og småt arbejde jeg kan foretage mig:)






































cmnielsen
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
27-03-2016 18:18:20
Svar/Indlæg:
726/496
Ser spændende ud. Glæder mig til at følge projektet :yes:


Alienwannabe
 
Superbruger
Tilføjet:
28-03-2016 10:58:36
Svar/Indlæg:
278/28
Hvor ser det fedt ud, godt arbejde :D


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
28-03-2016 12:47:55
Svar/Indlæg:
206/12
Mange tak skal i have :)


muggs
 
Overclocker
Tilføjet:
28-03-2016 15:46:53
Svar/Indlæg:
118/1
Virkelig lækkert projekt! Og hvor er det bare fedt med så mange gode billeder. Man kan virkelig nyde alle de utallige fede detaljer! Respekt!
Glæder mig til at følge det 🙂


laerling
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2016 15:55:52
Svar/Indlæg:
922/13
wow... 1337! ❤


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
28-03-2016 16:05:46
Svar/Indlæg:
206/12
Tusind tak :) .. Er bestemt også fan af at tage en masse lækre billeder så man kan nyde detaljerne, i stedet for bare hurtigt at smide 20 billeder op hvor man samler den :)


#27
Jenz
 
Enthusiast
Tilføjet:
28-03-2016 22:42:21
Svar/Indlæg:
34/7
Ser super fedt ud! Glæder mig bestemt til at se mere :)


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2016 22:57:11
Svar/Indlæg:
3907/73
Ser rigtig godt ud indtil videre.
Dog lidt for mange "ens" billeder, til min smag :)


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
28-03-2016 22:59:24
Svar/Indlæg:
206/12

Ser rigtig godt ud indtil videre.
Dog lidt for mange "ens" billeder, til min smag :)

MartinRos skrev d. 28-03-2016 22:57:11


Mange tak
Du har ret i at mange af billederne ser ens ud bare fra en anden vinkel, men som nævnt er jeg tilhænger af at smide en masse lækre billeder op så man får det hele med, frem for bare et billede af hver ting :)


ICE-Cool
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2016 17:31:21
Svar/Indlæg:
3799/43
Det er jo alt for tungt med alle de billeder der viser det samme, vi behøver jo ikke at se alt. Man kan jo godt regne ud hvad du har sat sammen. Det kunne måske også være en god ide' at skifte baggrunden lidt ud så den ikke er helt sort.

Nå det så er sagt. Så ser det spændende ud, jeg glæder mig til at se resultatet og hvad du gør ved siderne af kabinettet, eller om du lader det være åbent. Hvis at det skal være åbent så glæder jeg mig til at se hvad du får gjort med kablerne.


Pwidtfeldt
 
Overclocker
Tilføjet:
29-03-2016 20:09:19
Svar/Indlæg:
29/2
#30 som du siger, Aaaalt for tungt!

der er alt for mange billeder af det samme, at man skal scrolle forbi 5-8 af den samme blok eller blæser, gør det træls at lede for at læse..

Forstår godt at du vil have alle detaljer med, men 8 billeder på at vise fittings i forskellige opstillinger viser jo ikke flere detaljer..
Less is More!

Og hvis det er for at vise tingene frem så hjælper den kraftige vignettering ikke meget, på i forvejen mørke billeder, den stjæler mere end den leder øjnene..

Sorry hvis min kritik lyder for hård, men jeg er dybt fascineret af jer der modder så flot og gennemført, men jeg bliver lidt træt af at scrolle igennem så meget (med lidt) indhold!
Men stor respekt for dit mod!


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pwidtfeldt d. 29-03-2016 20:10:23.


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
29-03-2016 20:58:22
Svar/Indlæg:
206/12
jamen så vil jeg da smide mindre billeder op herinde hvis det er et issue for folk..

Dog første build log hvor folk brokker sig over det, og har trods alt 18 åbent, men er nok en smagssag :)

i får mindre billeder af de samme ting så. intet problem.
Vignetten er på nogle af billederne for at tage fokus fra tingene i udkanten af billedet og i stedet få øjnene til at fange det som der er zoomet ind på og gjort skarpt. Er jo fordi det er tingen i center af billedet jeg vil vise, og ikke de ting som i forvejen er sløret i udkanten :) ..


muggs
 
Overclocker
Tilføjet:
20-04-2016 10:06:15
Svar/Indlæg:
118/1
Er der sket noget nyt? 😀


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
20-04-2016 12:37:29
Svar/Indlæg:
206/12
Desværre ikke så meget, har fået nogle nye renders fra parvum af reservoir blokken. Har dog ikke nået at få dem smidt op her inden jeg tog på job..

Pt er status at blokken skulle være færdig om 14 dage, og når den så er ankommet så kommer det til at gå stærkt med at få det hele samlet, målt kablerne op og sleevet og få tubing på plads :)

Skal nok smide billeder op så snart blokken er ankommet :)


Switz
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-05-2016 20:40:01
Svar/Indlæg:
299/13
Spændende og anderledes project :)


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
13-05-2016 23:00:08
Svar/Indlæg:
206/12
Mange tak :)
Seneste nyt er at blokken skulle blive skåret imorgen og forhåbentlig snart klar til afsendelse :) har taget en evighed desværre


phloon22
 
Nørd
Tilføjet:
14-05-2016 08:24:21
Svar/Indlæg:
71/5
Spændende project, det ser f'ing godt ud.

Kan godt lide det med at gå all in, dog er mit budget begrænset og uden sponorer så jeg må holde mig til "billige" løsninger 🤣


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
16-06-2016 22:21:19
Svar/Indlæg:
206/12

Så blev det tid til en opdatering igen!!

ENDELIG ankom blokken fra Parvum! :) Og den ser fantastisk ud..
Måtte desværre selv lave et par huller og lave gevind i dem, for at kunne montere blokken på rammen,
men gik super fint, og det ser skønt ud..

Smider lige et par enkelte billeder af blokken til jer.

Efter den var blevet monteret kunne jeg endelig komme i gang med at måle kabler op,
og gå amok med pinouts og sleeving. Er stadig i fuld sving med at sleeve og er pt færdig med 24pin, 2 x 6pin og 4pin.
Skal nok smide en stak billeder op af det snarest :)

havde fundet frem til 4 mulige layouts til 24pin kablet, og endte med at vælge #4 som jeg har smidt et billede af.
eneste forskel er at jeg flyttede den mørkeblå ud til de hvide i stedet :)













Faktisk står mit næste projekt allerede klar neden under D-Frame projektet :) In Win S-Frame og x99, bliver et fedt projekt :D








Kommer snart nye opdateringer, og beklager det er længe siden sidst ! :)


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DeuS#1 d. 16-06-2016 22:23:05.


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-06-2016 13:19:08
Svar/Indlæg:
3907/73
Ser rigtig godt ud 😀
Husk at stram sleevingen op, det giver klart det flotteste resultat 🙂


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
18-06-2016 14:10:34
Svar/Indlæg:
206/12
Sleevingen bliver syet i stedet for at bruge Combs, da der ikke er plads til dem, så satser på det kommer til at se godt ud når de er strammet op og syet :)

Ideen er så at sætte et stykke klar akryl hen over bagefter, for at holde det hele på plads :)
Har prøvet at skære mindre stykker akryl ud men har ikke fået det til at se lækkert nok ud, så prøver et helt stykke i stedet .

Og tak :)


laerling
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-06-2016 21:11:00
Svar/Indlæg:
922/13
Flot og sødt! Ved ikke hvrofor, men så det gerne i pink... ❤


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
18-06-2016 21:41:48
Svar/Indlæg:
206/12

Flot og sødt! Ved ikke hvrofor, men så det gerne i pink... ❤

laerling skrev d. 18-06-2016 21:11:00


haha tak :D .. Pink lige godt :D..

Så ville det jo ikke være "blue morpho" som er navnet på den sommerfugl projektet er inspireret af :)


Xqual
 
Superbruger
Tilføjet:
19-06-2016 00:48:34
Svar/Indlæg:
718/15
Det ikk så ringe endda.


TheReazepter
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-06-2016 09:44:48
Svar/Indlæg:
772/49
Ser godt ud 🙂


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
01-07-2016 18:13:16
Svar/Indlæg:
206/12
Så er jeg ved at være færdig med alt sleeving og syning af kablerne.. Gal en evighed det tager ! :D og utrolig hårdt for mit OCD når jeg ikke kan få syningerne til at være lige ved siden af hinanden hehe.. Burde have bundet alle kablerne sammen til en stor bunke i stedet for individuelt :D ..

Jeg mangler stadig at gøre akryl pladen lækker, den som holder kablerne på plads. Men trængte til at lave noget andet end kabel arbejde osv, så gik i gang med at bøje akryl rør i stedet :)

Her er lige lidt billeder så i kan se resultatet, er ikke helt tilfreds endnu, men bliver jeg nok når jeg får rettet kablerne til så de ligger helt perfekt :)

























Er helt vild med EK blokkene og hvid.. de burde lave dem stock i hvid også! :)





zylichh
 
Superbruger
Tilføjet:
01-07-2016 18:23:53
Svar/Indlæg:
701/7
Holy crap! - Min høje hat af, det er satme godt arbejde 😲 ❤ Bare man da havde tiden 😕


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
01-07-2016 18:44:31
Svar/Indlæg:
206/12
Tusind tak #46
har godt nok også taget sin tid at få det færdigt !! og er stadig ikke helt tilfreds endnu hehe


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
22-07-2016 21:46:29
Svar/Indlæg:
206/12
Så blev jeg færdig med tubing, selvom der blev et par stykker der skulle skiftes ud pga små leaks under bleed test :) .. Men til at starte med får i lige et par af tubing.. og så fik jeg også kørt de 2 x 6pin kabler ind under rammen til de andre kabler, i stedet for at køre uden om og fucke min ocd up :) ..




























DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
26-07-2016 14:05:58
Svar/Indlæg:
206/12
Så blev det endelig tid til at få smidt det lækre Mayhems pastel Blue i maskinen :) Inden jeg fyldte det på lavede jeg dog en leak test med klart væske, og fandt et par leaks som jeg måtte ændre på, før jeg var tryg ved at hoppe videre :)

Så mangler jeg bare at lave en smule mere arbejde i akryl før jeg er helt tilfreds..

Men her er lige en stak billeder af resultatet indtil videre :)












































wepor
 
Overclocker
Tilføjet:
26-07-2016 14:13:59
Svar/Indlæg:
444/92
Ser sgu flot ud, godt stykke arbejde


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
26-07-2016 14:22:48
Svar/Indlæg:
206/12
Mange tak ! :)


phloon22
 
Nørd
Tilføjet:
26-07-2016 14:39:36
Svar/Indlæg:
71/5
Kan godt lide løsningen mad at sy istedet combs på kablerne.


canny
 
Superbruger
Tilføjet:
26-07-2016 16:57:52
Svar/Indlæg:
1500/79
Er jeg den eneste der læser overskriften som "Blue Mofo" hver gang jeg er inde og kigge ? :D


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
26-07-2016 17:02:09
Svar/Indlæg:
206/12
hahah Canny :D .. læser det også selv sådan nogle gange :D

og tak phloon22, syntes bestemt også det ser meget bedre ud :)


phloon22
 
Nørd
Tilføjet:
26-07-2016 20:33:07
Svar/Indlæg:
71/5
#54 altid rart du kunne tyde hvad der stod i #52, for det var da vidst en staveplade værdigt 🤣


gammelgaard_mink
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2016 18:14:19
Svar/Indlæg:
979/49
Har du et par billeder af arbejdet ved din GPU? Kunne godt tænke mig at se lidt nærmere på det! 😛 Og så om muligt, uploade billeder i en højere opløsning?

Godt arbejde ellers! Pope kan godt gå hjem og vugge 😀


DeuS#1
 
Superbruger
Tilføjet:
25-08-2016 18:35:48
Svar/Indlæg:
206/12
Haha Mange tak!! ❤

Kan godt kigge i gemmerne om der er flere billeder. Noget specifik du vil se? :)
Mount er lavet ret simpelt, laver 3 huller i psu skjuler på rammen, så bare skruet dem ind i vandblokken som så holder det hele på plads. Nemt hurtigt og rigtig solid mount :) pcie riseren er trukket ind og ligger skjult bag Psu og kommer ud foran i 90 graders stik :)