Søger en tablet jeg kan bruge til at surfe med, tjekke mails og andet praktisk, men er dog imidlertid faret vild i tabletjunglen. Prismæssigt tænker jeg 600-1200 kr og minimum 7" skærm. Hvad kan i anbefale? :) Har set lidt på disse:
Moderator
Tilføjet: 29-03-2016 17:21:00
Svar/Indlæg:
3863/538
Bare lige et indspark fra sidelinjen...
Vi overvejer her i familien også en tablet i en eller anden form...Vi er her enige om, at det vil være en fordel med mulighed for et cover m/ indbygget tastatur...For på sigt vil det meste af vores ligge online...Og det er en billigere løsning end en decideret bærbar..
Godt nok lidt over max. med hvad med sådan en 2in1 Miix 300?: http://www.elgiganten.dk/produ... Har haft en acer w510 i helt samme stil, det er rigtig nice med Windows og tastatur
Acer Iconia Tab W1-810 med 1GB er IMO no go, jeg har en 2GB version (dog en lenovo) - og Win8 / 10 er ikke super optimalt til tablets.. medmindre man har tastatur og mus/touchpad.. og så går noget af nemheden med en tablet af - og så er den ikke super hurtig..
400 er ikke meget for en tablet... men 1GB RAM og en Atom er lige i underkanten , især da man ikke er sikker på at man f.eks. kan installere RemixOS eller lign.
400 er ikke meget for en tablet... men 1GB RAM og en Atom er lige i underkanten , især da man ikke er sikker på at man f.eks. kan installere RemixOS eller lign.
Den fungerer fint til det trådstarter skal bruge den til men batteritiden er ikke noget at skrive hjem om 😀
Det største problem synes jeg er de beskedne 16GB lager 🙂