I 2006 kunne jeg også købe en plade marabou til 18 kroner.
#7 Har det på samme måde. Måske udtryk for at man bliver mere nærig med alderen når det kommer til hw 😀
Til gengæld har jeg det fint med at betale for god vin og mad og rejser 🤣
Grafikkort har aldrig været billigt, og topmodellerne altid pebberet.
CPU'er er steget, men det er efterhånden nogle år siden.
2400 for 285 da det var nyt, det lyder dog voldsomt billigt, husker det som noget mere pebberet.
#7 Har det på samme måde. Måske udtryk for at man bliver mere nærig med alderen når det kommer til hw 😀
Tjoh, mon ikke vi alle har nogle laster 😳
Vin, skyldig - dog under 200 kr/flasken hvad rødvin angår.
Rejser... Tjoh, lige booket de første 25 nætters luksushoteller ud af 43 nætter her snart 🤣
Kamera.... Hovsa...
Hifi... Hovsa...
HW; Nej... Har faktisk brugt mere på HW til fruen end mig selv de seneste 2 år 😐
#12 Confirmed, du er blevet gammel 🤣
PS: der findes udmærket hverdagsrødvin til lige under 200 😛
Der kan jeg nok ikke være med. Har trods alt et HIFI anlæg til 35k 🤣 Og så dyrt et ur får jeg sgu aldrig 😲
2400 for 285 da det var nyt, det lyder dog voldsomt billigt, husker det som noget mere pebberet.
Rejser... Tjoh, lige booket de første 25 nætters luksushoteller ud af 43 nætter her snart 🤣
Kamera.... Hovsa...
Hifi... Hovsa...
HW; Nej... Har faktisk brugt mere på HW til fruen end mig selv de seneste 2 år 😐
Ikke desto mindre så er den god nok. Kan faktisk se efter og have kigget på gamle faktura at det kun var 2348 kr. jeg gav pr. styk.
Det var dengang det var sjovt at lave en seriøs gamer pc med mere end 2 GPU´er.
#12 Confirmed, du er blevet gammel 🤣
PS: der findes udmærket hverdagsrødvin til lige under 200 😛
Køber 2 slags vin, den billige - 3 liters box fra Føtex... Eller rigtig vin, og skal det være rigtig vin, er jeg meget konservativ, vælger Amarone hver gang :)
Har dog større sortiment, men forbruget af de andre vine overstiger ikke hvad der bliver givet i gaver.
Amarone er jo ikke til al' slags mad.
Der kan jeg nok ikke være med. Har trods alt et HIFI anlæg til 35k 🤣 Og så dyrt et ur får jeg sgu aldrig 😲
Sport! Brugt omegn 10K på mit anlæg, men havde det været ny priser, ville det være 70-80 jern 😲
- The DBA hunter 😎
Kamera.... Hovsa...
Hifi... Hovsa...
Ikke desto mindre så er den god nok. Kan faktisk se efter og have kigget på gamle faktura at det kun var 2348 kr. jeg gav pr. styk.
Det var dengang det var sjovt at lave en seriøs gamer pc med mere end 2 GPU´er.
Super god pris, det var kun 4 mdr efter lanceringen... Speciel kampagne fra SHG? Huskede det som langt mere pebberet 😲
*kan ikke finde priserne på wiki på modellen.